۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۴۷۲۷۰

بیانیه نمایندگان مجلس در محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به غزه

خبرگزاری رسا ـ 215 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنایات این رژیم را محکوم کردند.
مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، 215 نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است: 
رژیم پوشالی و ددمنش صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، یک بار دیگر به جنایت گسترده دیگری دست زد و با حملات متعدد و گسترده به مردم مظلوم غزه، ده ها انسان بیگناه به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون کشید. 
صهیونیست ها با تصور غلط تضعیف مقاومت، پس از 20 ماه عملیات ایذایی و محاصره سیاسی و اقتصادی علیه سوریه، با این محاسبه که می توانند مقاومت اسلامی در غزه را در هم بشکنند و حماس و جهاد اسلامی را به تسلیم وا دارند تا مردم مقاوم غزه را مستأصل نمایند، عملیات نظامی به ویژه بمباران منازل مسکونی غزه را انجام دادند غافل از آنکه غزه امروز به مراتب قوی تر از غزه جنگ 22 روزه است. 
پاسخ کوبنده مجاهدان غزه و موشک باران رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین های اشغالی، خط بطلانی بر محاسبات غلط رژیم صهیونیستی کشید و نشان داد که این رژیم همان لانه عنکبوت است که در جنگ 33 روزه، سیدحسن نصرالله اعلام کرد.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جنایت جدید رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم و حمایت همه جانبه خود را از مردم شریف غزه و مجاهدان جان بر کف اعلام می کنیم و مطمئنیم با عنایات الهی پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین و شکست، سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی خواهد بود./924/د102/ج
ارسال نظرات