۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۴۷۳۴۷
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

شورای امنیت آبرو و اعتبار خود را از دست داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای امنیت سازمان ملل آبروی خود را از دست داده و این نخستین بار نیست که در دوران امر میان متجاوز و مظلوم در صدد حمایت از متجاوز و سرکوب کردن مظلوم برآمده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: این روزها اسراییل غاصب با حملات جدید خود به مردم بی گناه غزه در صدد انجام خیانت و جنایتی دیگر است.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان تصریح کرد: مردم و مقاومت فلسطین این بار نیز به لطف خدا جواب قاطعی به متجاوزان و غاصبان داده و سدی مستحکم در برابر آنها بوجود آورده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی جواب قاطع مقاومت به حمله‌های رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: موشک‌های مقاومت سبب شده که رژیم صهیونیستی دست به دامن برخی از کشورهای منطقه همچون مصر شده که به نحوی این مسأله را خاتمه دهند.
وی در ادامه بیان داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست از ماجراجویی خود برندارد این بار با سرافکندگی  شکست سخت‌تری از جنگ بیست و دو روزه را متحمل خواهد شد.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با اشاره به شرایط موجود منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی با توجه به مشاوره‌هایی که گرفته و برداشتی که از وضعیت موجود دارد باید سر عقل بیاید و دست از حمله به غزه بردارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی اضافه کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به تجاوز خود ادامه دهد مسلماً درس فراموش نشدنی دیگری از مقاومت فلسطین دریافت خواهد کرد.
وی از عملکرد مجامع بین‌المللی و رفتار دوگانه آنها در قبال فجایع غزه انتقاد کرد و گفت: نظام سلطه و مجامع بین‌المللی برخوردهای دوگانه‌ای نسبت به مسائل مختلف بویژه رخدادهایی که در خاورمیانه می‌گذرد، از خود نشان می‌دهند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان ادامه داد: شورای امنیت سازمان ملل آبروی خود را از دست داده و این نخستین بار نیست که در دوران امر میان متجاوز و مظلوم در صدد حمایت از متجاوز و سرکوب کردن مظلوم برآمده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به سانسور تبلیغاتی وقایع غزه، خاطرنشان کرد: مقامات رژیم استکباری مردم غزه را مورد هجوم تبلیغاتی خود قرار داده و حتی حق مقاومت و دفاع را نیز از آنها گرفته‌اند.
وی با بیان این‌که مجامع بین‌المللی همیشه حق را به رژیم صهیونیستی می‌دهند، افزود: آنچه که مسلم است در ماه پیروزی خون بر شمشیر دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی خنثی می‌شود و امیدواریم یک بار دیگر خداوند با غلبه دادن خون بر شمشیر و مظلوم بر ظالم موفقیت دیگری را برای مظلومان فلسطین و دیگر مستضعفان جهان رقم بزند./927/ت302/ج
ارسال نظرات