۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۳۵۴

اعزام بیش از 100 مبلغ از سوی اداره اوقاف لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اعزام بیش 100 مبلغ از سوی این اداره در ماه محرم خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ

حجت الاسلام محمدیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، از اعزام بیش از 100 مبلغ به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بصیرت عاشورایی در65 بقعه متبرکه استان لرستان اظهار داشت: در نمایشگاه بصیرت عاشورایی، پاسخگویی به شبهات و برپایی غرفه های ترویج فرهنگ وقف به چشم می خورد.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان این که مبلغان سربازان دین و مدافعان حریم ولایت هستند، ابراز داشت: مبلغان اعزامی با استفاده از فرصت تبلیغی ماه محرم باید بتوانند مسأله وقف را ترویج کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری طرح خیمه‌های معرفت در پنج امامزاده شاخص استان، اظهار داشت: امامزاده زید‌بن علی(ع) خرم‌آباد، امامزاده جعفر(ع) بروجرد، امامزاده محمد(ع) کوهدشت، امامزاده قاسم الیگودرز از ابتدای ماه محرم به مدت دوازده روز میزبان این طرح هستند.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اهداف این طرح ابراز داشت: طرح خیمه های معرفت با هدف ارتقای سطح دینی و معرفتی زائران، پاسخ‌گویی به سؤالات و مسائل شرعی و انس بیشتر نوجوانان و جوانان با مسائل معنوی در بقاع متبرکه این استان اجرا می‌شود.

وی برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهه‌های اعتقادی، غرفه آسیب شناسی عزاداری، غرفه قرآن خوانی و نقاشی کودکان، برپایی گفتمان دینی، غرفه مشاوره برای نوجوانان، غرفه ولایت، بصیرت عاشورایی، آشنایی با فرقه‌های انحرافی شیطان‌پرستی و خرافات را از برنامه‌های اجرایی در این طرح عنوان کرد./9464/ت302/ب

ارسال نظرات