۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۷۴۴۴
امام جمعه کازرون:

شورای امنیت به جای دفاع از حقوق ملت‌ها از متجاوزان حمایت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون از عملکرد حکام مرتجع منطقه و مجامع بین‌المللی در قبال کشتار مردم غزه انتقاد کرد و گفت: متأسفانه امروز برخی از کشورهای اسلامی نه تنها به مردم غزه کمک نمی‌کنند بلکه با دلارهای خود از صهیونیست‌ها پشتیبانی می‌نمایند.
حجت الاسلام محمد خرسند
حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: حیات اسراییل غاصب با خون خواری و جنایت بنا شده است.
امام جمعه کازرون از عملکرد مجامع بین‌المللی و شورای امنیت سازمان ملل ابراز تعجب کرد و اظهار داشت: امروز کسانی که از حقوق بشر دم می‌زنند متأسفانه رفتاری خلاف گفته‌های خود را انجام می‌دهند.
حجت‌الاسلام خرسند ادامه داد: شورای امنیت سازمان ملل در حمایت از تروریست‌هایی که ملت سوریه و دیگر ملت‌های مظلوم منطقه را قتل عام می‌کنند قطعنامه و بیانیه صادر می‌کنند اما برای حمایت از مظلومان اقدامی انجام نمی‌دهد.
وی بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی تأکید و از عملکرد حکام مرتجع منطقه در قبال کشتار مردم غزه انتقاد کرد و گفت: متأسفانه امروز برخی از کشورهای اسلامی نه تنها به مردم غزه کمک نمی‌کنند بلکه با دلارهای خود از صهیونیست‌ها پشتیبانی می‌کنند.
حجت‌الاسلام خرسند با بیان این‌که مقاومت فلسطین ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست، خاطرنشان کرد: زمانی کشورهای عربی منطقه حیات خلوت اسراییل غاصب بودند اما مقاومت حزب‌الله و فلسطین دوران طلایی رژیم صهیونیستی را از بین برد.
امام جمعه کازرون با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر بی منطقی و خشونت رژیم صهیونیستی، ابراز کرد: خوی اسراییل غاصب با جنایت و تجاوز عجین شده و باید با زبان زور با آنها برخورد کرد.
وی با بیان این‌که امروز مقاومت فلسطین قدرت عمل را در دست گرفته و برای آتش بس شرط تعیین می‌کند، افزود: موشک‌های مقاومت قلب تلاویو را مورد هدف قرار داده و اسراییل غاصب دیگر یکه تاز میدان نیست.
حجت‌الاسلام خرسند در پایان گفت: مردم نوار غزه با ایمان به خدا و با تعدادی اندک در برابر رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح مقاومت کرده و آنها را با خفت و خواری مجبور به عقب نشینی خواهند کرد./927/ت302/ج
ارسال نظرات