۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۴۷۶۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عاشورا خنثی کننده تمام تهدیدات ضد اسلامی تاریخ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مقام معظم رهبری در کاشان از عاشورا به عنوان خنثی کننده تمام تهدیدات ضد اسلامی در تاریخ یاد کرد و گفت:‌ حماسه عاشورا حاصل جانفشانی سیدالشهدا و یارانش بود که برای خدا و حفظ و پاسداری از دین خدا چیزی کم نگذاشتند.
1/ آيت الله نمازي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نمازی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در محل حسینیه شهدای پاسدار کاشان تاکید کرد: حضرت اباعبدالله (ع) هر چه داشت برای احیای حق، حاکمیت و استمرار آن و حفظ و پاسداری و تداوم توحید فدا کرد و این معامله ای بود که با خدا انجام داد.


نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان عاشورا را معجزه الهی خواند و افزود: حماسه عاشورا یک اتفاق و حادثه نیست بلکه حاصل جانفشانی سیدالشهدا(ع) و یاران با وفای ایشان بود که برای خدا و حفظ و پاسداری از دین خدا چیزی کم نگذاشتند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری از عاشورا به عنوان خنثی کننده تمام تهدیدات ضد اسلامی در تاریخ یاد و تاکید کرد: عاشورا سرمایه بی بدیلی است که خداوند به مسلمانان داده و بهره برداری کامل از این ثروت و سرمایه معنوی عظیم هنر بالایی می طلبد.


به گفته آیت الله نمازی این حماسه بزرگ تاریخ در هر سال موجب پاکسازی اسلام از آنچه دشمنان با غرض و کینه بر این دین مبین تحمیل می کنند، می شود./924/د102/ج

ارسال نظرات