۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۷۷۲۳
رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء:

توسعه نظام اسلامی در سایه عزت حسینی میسر می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که توسعه نظام اسلامی در سایه عزت حسینی میسر می شود، خاطرنشان کرد: مبادا با حرف های باطل و سخنان انحرافی که دشمن دارد در چهره دین می زند را باور کنیم و فریب آنان را بخوریم.
حجت الاسلام جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء امروز در جمع عزاداران حسینی حسینیه هدایت آملی با بیان این که امام حسین(ع) درصدد بود تا در سراسر نهضت نسبت خود را با پیامبر گرامی اسلام تحکیم کند، گفت: این امر بدین منظور بود که مردم بدانند سرور و سالار شهیدان از خاندان مبدا و منتهای دین است.

 

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که توسعه نظام اسلامی در سایه عزت حسینی میسر می شود، خاطرنشان کرد: مبادا با حرف های باطل و سخنان انحرافی که دشمن دارد در چهره دین می زند را باور کنیم و فریب آنان را بخوریم.

 

حجت الاسلام جوادی آملی با تاکید بر این که جبهه فرهنگی که امروز همه از آن سخن می گویند اصیل ترین جبهه است و جبهه نظامی را جبهه فرهنگی تشکیل می دهد، بیان داشت: فضای فرهنگی هسته های نظامی را تشکیل می دهد که در واقعه کربلا عده ای با این عقیده که اگر امام حسین(ع) را بکشند وارد بهشت می شوند به مقابله با سرور و سالار شهیدان پرداختند.

 

وی با اشاره به این که کربلای اباعبدالله الحسین(ع) باید شفاف تر شناخته شده و نسبت به ابعاد گوناگون آن درک وسیعی در جامعه حاصل شود، خاطرنشان کرد: باید جنبه های مختلف نهضت حسینی بازخوانی و بازنویسی شود تا بدین وسیله همگان سعی کنند از پیام های والای این نهضت به عنوان سیره عملی زندگی خود بهره گیرند.

 

حجت الاسلام جوادی آملی با تاکید بر این که آن چه موجب انگیزش مردم نسبت به امام حسین(ع) می شود این است که قرار است این نهضت ارزنده کشور، مملکت و دین ما را حفظ کند، گفت: حرکت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه سار این پایگاه ارزنده و مصداق هدایت است.

 

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اهل بیت در کلیه کارها خواست و اراده حضرت حق را مورد توجه قرار می دادند، بیان داشت: اگر کسی زندگی، فکر و معیشت خود را مبتنی بر اندیشه های وحیانی ببندد می تواند به سعادت واقعی دست یابد.

 

وی با اشاره به این که انسان هایی که خود را مبنای کار می بینند و به مصالح شخصی شان توجه دارند افرادی منفعت طلب هستند، گفت: پیرو واقعی اهل بیت کسی است که تا می خواهد کاری کند به اراده الهی توجه می نماید تا ببیند سنت و سیره الهی بر چه اصلی است.

 

حجت الاسلام جوادی آملی با تاکید بر این که اهل بیت آیینه دار جلال و جمال خداوند منان هستند و همه مشیت آنان را حضرت حق تامین می کنند خاطرنشان کرد: اهل بیت دل خود را حرم امن الهی قرار دادند و هر چه را که بگویند سخن پروردگاری است که بر این عرش طلوع یافته است./950/پ202/ب

ارسال نظرات