۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۴۷۷۳۷
امام جمعه زنجان:

اعراب خود فروخته همچنان در هراس جنگ شش روزه با اسرائیل هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان تصریح کرد: کشورهای عربی وابسته به غرب هنوز در ترس جنگ شش روزه خود با رژیم صهیونیستی به سر می برند، در حالیکه امروز دیگر معادلات سیاسی و نظامی منطقه با گذشته تفاوت بسیاری دارد، جنگ هشت روزه غزه در حالی به پایان رسید که رژیم صهیونیستی آتش‌بس را از مقاومت اسلامی غزه گدایی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین و غزه بر تجاوز رژیم صهیونیستی در جریان جنگ هشت روزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بدون هیچ پشتوانه فکری وارد این جنگ شد که اگر کمی عقلانیت به خرج می داد، از عواقب جنگ 22 روزه غزه عبرت می گرفت.

 

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی تنها پس از چند روز حمله هوایی و موشکی، تقاضای آتش‌بس کرد، خاطرنشان کرد: آتش‌بس در شرایطی برقرار شد که تمامی شروط مقاومت غزه محقق گردید، که همین مسأله پیروزی بزرگی برای امت اسلامی به ویژه مردم غزه لبنان، سوریه و ایران اسلامی محسوب می شود.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که رژیم غاصب صهیونیستی پیش از این در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه از حزب الله و حماس شکست سختی خورده بود، تصریح کرد: اعراب خودفروخته منطقه‌ای نه تنها هیچ اقدام و کمکی به مردم مظلوم غزه نکردند، بلکه با سکوت مرگبار و حمایت‌های پشت پرده از رژیم صهیونیستی ننگ ابدی برای خود ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرد: کشورهای عربی وابسته به غرب هنوز در ترس جنگ شش روزه خود با رژیم صهیونیستی به سر می برند، در حالیکه امروز دیگر معادلات سیاسی و نظامی منطقه با گذشته تفاوت بسیاری دارد، جنگ هشت روزه غزه در حالی به پایان رسید که رژیم صهیونیستی آتش‌بس را از مقاومت اسلامی غزه گدایی کرد.

 

وی با اشاره به این‌که مردم غزه پیروزی خود را مدیون این حمایت و پشتیبانی ایران اسلامی می دانند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام افتخار بر تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه تأکید دارد، چنانکه مقامات حماس نیز اعلام کردند؛ تمامی تجهیزات نظامی مورد نیاز نیروهای مقاومت از کوچکترین فشنگ تا موشک های دور برد توسط نظام اسلامی تامین شده بود.

 

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس برای توقف طرح سؤال از رییس جمهور در شرایط فعلی اظهار داشت: رهبری نظام با تحلیل درست و هوشمندانه از وضعیت فعلی نظام اسلامی خواستار توقف این طرح شدند که جا دارد از لبیک نمایندگان به خواست رهبری که بسیار سنجیده بود، تقدیر شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تشریح نقش ولایت فقیه در تحقق وحدت ملی و اسلامی و همچنین رفع اختلاف میان سه قوای سه گانه، خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند پرسش از مسؤولان رده بالای نظام اسلامی دارای دو وجهه بسیار مثبت برای کشور است.

 

وی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی افزود: همانطور که ایشان فرمودند؛ پرسش از نمایندگان مردم از رییس جمهور نشان از احساس مسؤولیت و هوشیاری وکلای ملت و پذیرش آن از سوی مسؤولان اجرایی ثابت می کند که آنان در هر زمان آماده پاسخ گویی به ملت و نمایندگان هستند./935/پ201/ب

ارسال نظرات