۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۴۷۷۷۶
نصرالله:

رژیم صهیونیستی دیگر احساس امنیت نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه، گفت: رژیم صهیونیستی با وجود حمایت برخی کشورهای جهان دیگر احساس امنیت نخواهد کرد.
سيد حسن نصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دقایقی پیش در سخنانی به مناسبت شب تاسوعای حسینی، از پیروزی مقاومت اسلامی در غزه ابراز خرسندی کرد و گفت: پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در غزه را به مقاومت فلسطین و ملت در غزه و داخل و خارج این کشور تبریک عرض می کنم.

 

وی افزود: مقاومت اسلامی که یکی از مسؤولان خود را در این راه از دست داد توانست با قدرت و کارآمدی در برابر دشمن بایستد و پا به پای جنبش های موجود در منطقه حرکت کند.

 

نصرالله تصریح کرد: ما در برابر پیروزی های واقعی و جدیدی از دوران پیروزی ها قرار داریم. این مقاومت نبود که جنگ علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد تا بررسی کنیم که آیا مقاومت به اهداف خود رسید یا نه، بلکه تنها هدف مقاومت، ناکامی دشمن در تحقق اهدافش بود.

 

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: پیروزی مقاومت در غزه تنها به ناکامی اهداف دشمن محقق نشد، بلکه مقاومت توانست شرایط خود را بر دشمن تحمیل کند. قدرت مقاومت پس از تحمیل شرایطش بر دشمن صهیونیستم درغزه به مراتب افزایش یافته است.

 

وی بااشاره به نمایان شدن بیشتر ضعف های اسرائیل، تاکید کرد: اعتماد مردم و حامیان رژیم صهیونیستی به توان این رژیم به شدت کاهش یافته و قدرت بازدارندگی که پیش از حمله به غزه وجود داشت نیز در حال از بین رفتن است. رژیم صهیونیستی که توان مقابله با مقاومت فلسطین را ندارد چگونه ادعای حمله به طرف های بسیار قدرتمندتر را دارد.

 

نصرالله ادامه داد: رژیم صهیونیستی در وضعی قرار گرفته که دیگر نسبت به پوشش جهانیان به جنایت هایش نیز احساس حمایت نمی کند و حتی نمی تواند بر قدرت نیروهای مسلحش تکیه کند. این رژیم بدین سبب به مذاکره و تفاهم با گروه های مقاومت که آنها را گروه های تروریستی می دانست، روی آورد و این یک نشانه بسیار مهم به شمار می آید.

 

دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان ساخت: جنگ غزه نشان داد که سلاح هوایی اسرائیل نمی تواند جنگ را از راه هوا به سود این رژیم پایان بدهد. مقامات رژیم نیز از گزینه حمله زمینی به شدت واهمه داشتند، زیرا آنان 30 سال است که این گزینه را تجربه کرده و در جنگ 2006 لبنان و 2008 حمله زمینی را تجربه کرده و عواقب آن را دیده اند./980/ب901/د

ارسال نظرات