۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۴۷۸۸۹

نشست همکاری رادیو معارف و بنیاد اسراء

خبرگزاری رسا ـ تعامل و همکاری بیش از پیش بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و رادیو معارف در نشست بررسی همکاری های دو جانبه مطرح شد.
نشست همکاريراديو معارف با مؤسسه اسراء
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، جلسه بررسی تعاملات و توسعه همکاری‌های بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و رادیو معارف، در محل این بنیاد تحت نظارت حضرت آیت الله جوادی آملی، با حضور مدیر شبکه سراسری رادیو معارف و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد برگزار شد.
در این نشست، ضمن تاکید بر گسترش همکاری‌های دو جانبه، بر انعکاس نوآوری‌های حضرت آیت الله جوادی آملی در حوزه های علمی از طریق رادیو معارف تاکید شد.
حجت الاسلام علی روح اللهی، مدیر کل حوزه ریاست بنیاد اسراء، با اظهار خرسندی و رضایت از همکاری‌های گذشته بنیاد با رادیو معارف افزود: حضرت آیت الله جوادی آملی بر توسعه همکاری های بدون قید و شرط و همه جانبه بنیاد اسراء با رادیو معارف تاکید داشته اند.
حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر شبکه سراسری رادیو معارف در این دیدار با سپاسگزاری از توجهات ویژه حضرت آیت الله جوادی آملی به رادیو معارف، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، بر آمادگی رادیو معارف در انتشار محصولات مکتوب و صوتی بنیاد اسراء در بخش انگلیسی رادیو ندای اسلام تأکید و در ادامه خاطر نشان کرد که رادیو معارف در حال حاضر تفسیر و دروس خارج معظم له را پخش می‌کند.
در پایان این نشست مقرر شد، مجموعه برنامه‌های تولید شده در رادیو معارف، جهت استفاده بیشتر به بنیاد اسراء تحویل شود. /907/د102/ی
ارسال نظرات