۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۷۹۹۵
استاد حوزه و دانشگاه:

مردم دنیا به قدرت پوشالی صهیونیزم پی برده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان زنجان گفت: اقدام به جنگی دیگر علیه غزه، اشتباهی تاریخی برای سران رژیم صهیونیستی محسوب می شود، چراکه در شرایط فعلی دیگر حتی آن اقتدار نظامی ظاهری را نیز ندارند.
اسرائيل

حجت الاسلام عنایت الله شامی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به شکست مفتحانه رژیم صهیونیستی در جریان جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه غزه اظهار داشت: شروع جنگی جدید علیه مردم مظلوم غزه، اشتباه تاریخی و استراتژیک رژیم اشغالگر قدس بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که 8 روزه غزه خفت و شکست دیگری برای رژیم صهیونیستی به ارمغان آورد، تصریح کرد: اقدام به جنگی دیگر پس از افتضاح جنگ 22 روزه، اشتباهی تاریخی برای سران این رژیم محسوب می‌شود، چراکه در شرایط کنونی دیگر حتی آن اقتدار نظامی ظاهری را نیز ندارند و مردم جهان به قدرت پوشالی آنان پی برده‌اند.

 

حجت الاسلام شامی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی هرگز تصور نمی کرد در حمله به مردم مظلوم غزه با مقاومت مردم و پاسخ های کوبنده حماس روبه رو شود، این در حالی است که گنبد به ظاهر آهنین این رژیم قادر به مهار موشک‌های ساده حماس نبوده است.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان زنجان با نأکید بر این‌که موشک های حماس موجب از هراس میان ساکنین شهرک‌‌های فلسطین اشغالی به راه انداخته است افزود: آنچه مسلم است؛ روحیه استادگی و مقاومت مردم غزه برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی ایران می باشد، که البته این آرمان نیز با تأسی از مکتب عاشورا حاصل شده است.

 

وی با اشاره به این‌که التماس آتش بس شکستی بزرگ‌تر برای رژیم صهونیستی بوده است، گفت: دشمنان بدانند که خون هر شهید بر صبر و مقاومت مردم مسلان خواهد افزود، چنان که حملات متعدد رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین به مقاومت بیشتر آنها منجر شد.

 

حجت الاسلام شامی با اشاره به این‌که پیروزی مردم غزه و حزب الله لبنان از برکات نفوذ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که بیداری اسلامی در کشورهای مختلف آشفتگی استکبار و رژیم صهیونیستی را سبب شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار بهره‌مندی از عبرت‌های عاشورایی در عرصه‌های دشمن‌شناسی و مقابله با فتنه‌های استکبار جهانی شد و اظهار داشت: فرهنگ عاشورا باید با عقلانیت و بدون هیچ مصلحت‌اندیشی برای اقشار مختلف مردم بازگو شود، در چنین شرایطی می توان به اهداف عالی نظام اسلامی نائل شد./935/ت302/س

ارسال نظرات