۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۰۶۴

اعزام دانش آموزان کهنوج به مناطق عملیاتی جنوب کشور

خبرگزاری رسا ـ اعزام دانش آموزان کهنوجی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با بدرقه امام جمعه ،فرماندار و مسؤولان این شهرستان برگزار شد.
اعزام دانش آموزان کهنوج به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب کرمان، در این مراسم محمود دیناری نژاد، مدیر آموزش و پرورش کهنوج گفت: دشمنان ما امروزه از هیچ فرصتی جهت ضربه زدن به جوانان ما دریغ نمی کنند و هدف آنها ضربه زدن به فرهنگ و دین و قلب بچه های ما است.

 

وی یکی از مهمترین اهداف این سفرها را تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد: هدف اردوهای راهیان نور آشنایی دانش آموزان نسل امروز انقلاب با اسطوره های دفاع مقدس است.

 

وی در ادامه افزود: ما در حوزه دانش‌آموزی با اعزام نسل‌های آینده به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در حقیقت مفاهیم دهه 60 را به نسل امروز انتقال می‌دهیم تا آنها با آشنایی با آن دوران به این حقیقت برسند که غرب با چه تفکر و اندیشه‌ای جنگ هشت ‏ساله را به ما تحمیل کرد تا سال‌ها این کشور را از پیشرفت و بالندگی دور کند.

 

در ادامه حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج نیز ضمن سخنانی از ارزشهای والای شهیدان به دانش آموزان توصیه کرد که هرچه می توانند از فضایل معنوی این سفر استفاده کنند.

گفتنی است، در مجموع تعداد 541 نفر از دانش‌آموزان و مربیان با 11 دستگاه اتوبوس به سوی مناطق عملیاتی جنوب حرکت کردند تا از نزدیک شاهد رشادت‌ها و شهامت‌های نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی دوران دفاع مقدس باشند./971/پ202/ب

ارسال نظرات