۰۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۲۰۳
سید علی فضل الله:

انفجارهای تروریستی در عراق با حمایت اسرائیل رخ می دهند

خبرگزای رسا ـ خطیب جمعه بیروت ضمن محکوم کردن جنایت های اخیر عراق، گفت: انفجارهای تروریستی اخیر در عراق با حمایت اسرائیل و با هدف تفرقه افکنی در منطقه رخ دادند.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت، امروز در بیانیه‎ای ضمن محکوم کردن انفجارات اخیر در عراق، تاکید کرد: این گونه انفجارها، بمب گذاری‎ها و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه به منظور از بین بردن اتحاد میان ملت عراق و برهم زدن امنیت منطقه صورت می گیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال به راه انداختن کشتاری همانند فلسطین در عراق است و به همین منظور به چنین جنایت‎های دست می زند.

 

خطیب جمعه بیروت ادامه داد: از مقامات سیاسی و دینی عراق و هر کسی که ادعای وحدت اسلامی دارد، می خواهم در برابر این جنایت ها سکوت نکرده و به مقابله با آن بپردازند.

 

فضل الله تصریح کرد: با صرف نظر از سیاست های که پشت این جنایت ها است که تمامی ارزشهای اسلامی، قومی، طائفه‎ای و ملی را زیر پا می گذارد، بعضی ها با چنین جنایت ها و تفرقه انگیزی در عراق و کل منطقه به دنبال خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی هستند./994/ب903/د

 

ارسال نظرات