۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۴۸۲۵۰
امام جمعه کهنوج:

مجلس شورای اسلامی مظهر اراده و حاکمیت مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کهنوج اظهار داشت: امنیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست، مجلس شورای اسلامی مظهر اراده و حاکمیت مردم است.
حجت الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه کهنوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب کرمان، حجت الاسلام اکبر افشارمنش، امام جمعه کهنوج ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: حضور مردم در مجالس عزای اباعبدالله حسین، و روز تاسوعا و عاشورا شکوه خاصی در دهه اول ماه محرم در شهرستان کهنوج ایجاد کرد.

وی در ادامه اشاره ای به جنگ هشت روزه غزه داشت و افزود: با پایداری عزیزان فلسطینی و حماس شکستی دیگری را رژیم صهیونیستی متحمل شد، که این جنگ هشت روزه پیامدهایی برای آنها داشت و برای اولین بار مقاومت از موشک هایی استفاده کرد که برد بیش از 85 کیلومتر داشت و پایتخت اسرائیل را به لرزه در آوردند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی 75 هزار نیروی زمینی خود را فراخواند اما جرات حمله زمینی را پیدا نکردند و از طرف دیگر نتیجه ای که این جنگ دربر داشت این بود که مقاومت تنها راه مقابله با اشغالگران صهیونیست است.

امام جمعه کهنوج تصریح کرد: یکی دیگر از ثمرات این جنگ پذیرش شروط مقاومت برای اولین بار در طول تاریخ اشغالگری اسرائیل بود و استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیست به واسطه این بود که تمام محاسباتی که انجام داده بود اشتباه در آمد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اظهار داشت: امنیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست، مجلس شورای اسلامی مظهر اراده و حاکمیت مردم است و اینکه سالروز شهادت شهید مدرس را به عنوان روز مجلس نامیده اند برای این است که خصوصیات و ویژگی های وارثی است که مرحوم شهید مدرس داشته است./971/پ202/ب

ارسال نظرات