۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۴۸۲۶۱
آیت الله صفایی بوشهری:

ارزش هر شخص و مقامی به میزان تبعیت از رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بوشهر پرهیز از وحدت از سوی هر یک از مسؤولان را خطرناک دانست و تأکید کرد: ارزش و جایگاه هر شخص، در هر پست و مقامی که باشد به میزان تبعیت او از مقام معظم رهبری است.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: حمایت از بسیج، خودسازی در تمامی عرصه‌های اخلاقی، رفتاری و سیاسی بسیجیان و توجه به جنگ نرم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این جمع بود.

آیت الله صفایی بوشهری با قدردانی از بسیج جهت اجرای طرح صالحین، ابراز داشت: در استان بوشهر روحانیت، نیروهای مسلح، سپاه و مدیران در کنار هم بر مدار ولایت در حرکت هستند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر ابراز داشت: مسؤولان در عین تعامل با وجود اختلاف سلیقه که طبیعی است باید وحدت و همگرایی خود را حفظ کنند.

امام جمعه بوشهر پرهیز از وحدت از سوی هر مقام و مسؤولی را خطرناک و غیر مشروع دانست و تأکید کرد: ارزش و جایگاه هر شخصی در هر پست و مقامی که باشد به میزان تبعیت او از مقام معظم رهبری است.

آیت الله صفایی بوشهری به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج اشاره کرد و بیان داشت: بسیج یک هدیه الهی بود که خداوند با انقلاب به ملت ایران هدیه کرد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به روز تجلیل از اسرا و مفقودین از مسؤولان خواست به مشکلات این قشر توجه ویژه داشته باشند.

وی به روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ایران یک نیروی راهبردی است که با قدرت تمام در عرصه‌های سخت و نرم‌افزاری با آموزش فوق تخصصی در عرصه مدیریت دریا و ساخت تجهیزات الکترونیکی در سطح و زیر سطح شرایطی را فراهم کرده که در رتبه نیروهای دریایی برتر دنیا قرار گرفته است.

امام حسین نماد کمال انسانی است

امام جمعه بوشهر با اشاره به اوصاف مؤمنان خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) نماد کمال انسانی است که می‌تواند یک انسان در دنیا کسب کند و به معراج و رشد و کمال هم برسد.

وی با بیان این که یکی از ویژگی‌های هر انسان ایمان و داشتن روحیه عفو و بخشش است عنوان کرد: ادب حسینی از دیگر ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) بود و رهروان راه آن امام نیز دارای ادب و شخصیت قوی تعامل با دیگران هستند.

آیت الله صفایی بوشهری روحیه ایثار و شجاعت را از دیگر ویژگی‌های امام حسین (ع) ذکر کرد و افزود: اگر می‌خواهیم حسینی باشیم در تمام ابعاد ایمان، رفتار و اخلاق باید حسینی باشیم./9464/د102/ج

ارسال نظرات