۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۲۹۲
رییس جمهور:

دلیل ماندگاری میرزا کوچک، کار و تلاش برای خدا است

خبرگزاری رسا ـ محمود احمدی نژاد صبح امروز در بازدید از نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی میرزا کوچک خان و نهضت جنگل با بیان این‌که تلاش و کار میرزا کوچک خان برای خدا بود و به همین دلیل ماندگار شد، خاطرنشان کرد: هرکاری که برای خدا باشد حتی اگر هزاران سال نیز پنهان بماند باز هم دیده خواهد شد و کار میرزا کوچک خان امروز ماندگار شده و همانند خورشید می‌درخشد.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه برگزاری کنگره ملی میرزا کوچک خان در رشت از نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی میرزا کوچک خان و نهضت جنگل بازدید کرد. 

براساس این گزارش، احمدی نژاد در حاشیه این بازدید با عوامل اجرایی و دست اندارکاران برگزاری این کنگره ملی نیز گفت و گو کرد و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا زمینه تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی نیز فراهم شود.

 وی با بیان این‌که تلاش و کار میرزا کوچک خان برای خدا بود و به همین دلیل ماندگار شد، خاطرنشان کرد: هرکاری که برای خدا باشد حتی اگر هزاران سال نیز پنهان بماند باز هم دیده خواهد شد و کار میرزا کوچک خان امروز ماندگار شده و همانند خورشید می‌درخشد.

رییس جمهور ادامه داد: برگزاری این کنگره ابتدای راه است و باید ادامه یابد. 

براساس این گزارش در این کنگره با حضور دکتر احمدی نژاد از 21 پژوهش‌گر و فعال در این زمینه تجلیل به عمل خواهد آمد که برادرزاده میرزا کوچک خان جنگلی یکی از این افراد است.

گفتنی است نخستین کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی صبح امروز با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور هزار شخصیت فرهیخته و پژوهش‌گر کشور در مجتمع فرهنگی زیبا کنار رشت آغاز به کار کرد./950/پ202/ص

 

ارسال نظرات