۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۴۸۳۸۲
با هدف افزایش کیفیت تبلیغ در ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

نشست مبلغان اعزامی به ورزشگاه آزادی با معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان

خبرگزاری رسا - معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران گفت: هدف از این دیدار بازخوردگیری حضور در ورزشگاه جهت تبلیغ است تا وزارت ورزش و جوانان بتواند برای طرح‌های آینده برنامه‌ریزی بهتر و قوی‌تری داشته باشد.
معاونت تبليغ و آموزش هاي کاربردي حوزه علميه قم

حجت الاسلام وحید بابادایی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: دیدار مبلغان و روحانیون اعزامی به ورزشگاه آزادی با سیدباقر پیش‌نمازی، معاون فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان پنج شنبه شانزدهم آذرماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این نشست بازخوردگیری حضور ملغان حوزه علمیه در ورزشگاه است تا وزارت ورزش و جوانان بتواند برای طرح‌های آینده برنامه‌ریزی بهتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام بابادایی با بیان این‌که سی نفر از مبلغان حوزه علمیه تهران در این دیدار شرکت می‌کنند ابراز داشت: این نشست با هماهنگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران بیان داشت: همچنین در این دیدار روحانیان به تبادل‌نظر و ارائه تجربیات و دیدگاه‌های خود درباره تبلیغ می‌پردازند تا بتوانند تأثیرگذاری حضور خود در ورزشگاه را بالا ببرند.

وی عنوان داشت: این دیدار در ساختمان معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه در قم برگزار می‌شود. /956/ت302/ص

ارسال نظرات