۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۴۸۵۶۴
رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی:

تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه از جمله برجستگی‌های فکری حجت الاسلام و المسلمین نورانی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران توجه به ارزش‌ها و مکتب اسلام و تشیع و نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه را از جمله برجستگی‌های فکری مرحوم حجت الاسلام و المسلمین نورانی دانست.
حجت الاسلام محمدرضا امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا امام ، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران صبح امروز در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالله نورانی که در سالن شهید مفتح این دانشکده برگزار شد، با توجه به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین بیان کرد: قیام عاشورا جان‌فشانی و ازخودگذشتگی را مورد تاکید قرار داده است و حفظ ارزشهای اسلامی را به عنوان ضروریات دین نشان می‌دهد.

حجت الاسلام امام در ادامه از ویژگی های بارز مرحوم حجت الاسلام و المسلمین نورانی به خوش اخلاقی، تواضع و ساده زیستی این محقق اسلامی اشاره کرد و گفت: استفاده از تمامی فرصت‌ها جهت کسب و اشاعه علوم دینی از مهم‌ترین خصایص این استاد برزگوار است.

رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران توجه به ارزش‌ها و مکتب اسلام و تشیع و نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه را از جمله برجستگی‌های فکری مرحوم حجت الاسلام و المسلمین نورانی دانست و در پایان برای ایشان علو درجات و محشور شدن با اهل بیت(ع) را خواستار شد./9596/پ202/ص

ارسال نظرات