۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۸۵۸۲
امروز برگزارشد:

سومین کارگاه آموزشی ائمه جماعات دانشگاه‌های فنی استان تهران

خبرگزاری رسا ـ سومین کارگاه آموزشی ائمه جماعات دانشگاه‌های فنی استان تهران صبح امروز سیزدهم آذر ماه در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد.
كارگاه آموزشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین کارگاه ائمه جماعات دانشگاه‌های فنی استان تهران پیش از ظهر امروز سیزدهم آذرماه در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.

گفتنی است دکتر مجید قاسمی رییس دانشگاه خواجه نصیر در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: مقام معظم رهبری نقش اساسی در رفع فتنه‌های ایجاد شده در جامعه دارند.

در ادامه حجت اسلام نبی الله فضل‌علی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خاطر نشان کرد: ابزار اصلی یک طلبه علم است و باید در این امر کوشا باشند.

لازم به ذکر است در ادامه دبیر این کارگاه آموزشی 5 کمیسیون «بررسی عوامل جذب دانشجو به نماز جماعت» «راه‌های مبارزه با جریان انحرافی و مفاسد اخلاقی در خوابگاه‌ها» «جایگاه ائمه جماعت در دانشگاه‌ها به عنوان نیروهای مذهبی و فرهنگی در دانشگاه‌ها» «اخلاق، آداب و مهارت‌های زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی» و «چگونگی احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه و خوابگاه‌ها» را جهت ادامه برنامه اعلام کرد و ائمه جماعات در این کمیسیون‌ها به بحث و تبادل نظر می پردازند./9591/پ202/ص

ارسال نظرات