۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۸۶۰۰
مدیر عامل بنیاد مهدی موعود خوزستان:

تبیین قیام امام حسین تبیین مسأله مهدویت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان گفت: جلسات مختلف با رویکرد بررسی واقعه کربلا و ارتباط آن با مهدویت از مهم ترین برنامه های اجرا شده از سوی این بنیاد در ماه محرم بود که این نشست ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
سيد احمد پور فرجي، مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت موعود (عج) خوزستان

سید احمد پورفرجی، مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری سلسه مباحث دینی و معرفتی در راستای قیام امام حسین(ع) ویژه آقایان و بانوان اظهار داشت: برگزاری جلسات مختلف با رویکرد بررسی واقعه کربلا و ارتباط آن با مهدویت از مهم ترین برنامه های اجرا شده از سوی این بنیاد مهدی موعود(عج) در ماه محرم است که این نشست ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که قیام امام حسین(ع) رابطه تنگاتنگی با مهدویت دارد خاطرنشان کرد: تبیین سرفصل های قیام و شهادت امام حسین(ع) به یقین تبیین مباحث مهدویت است.

پورفرجی همچنین تهیه و چاپ بروشوری ویژه عاشورا و انتشار آن در کلانشهر اهواز و مناطق حاشیه را از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان کرد.

 مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان به برگزاری دوره ویژه رابطان این بنیاد در ادارت استان اشاره کرد و گفت: دوره تخصصی مهدویت با رویکرد شناخت بیشتر حضرت ولی عصر(عج) ویژه رابطان بنیاد مهدویت استان دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه از نمایشگاه های کتاب مهدویت که در اهواز به صورت دایمی در حال فعالیت هستند استقبال خوبی شده است.

مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) خوزستان با اشاره به انتشار دو ماهنامه تخصصی «اعمال» تصریح کرد: دو ماهنامه تخصصی«اعمال» با بررسی موضوعات دینی به ویژه در حوزه مهدویت که از سوی این بنیاد تهیه و منتشر می شود تلاش دارد که فرهنگ مهدوی را بیش از پیش تبیین و در جامعه گسترش دهد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات