۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۶۷۴

مردم خوزستان میزبان کاروان سفینه النجاه شدند

خبرگزاری رسا ـ کاروان سفینه النجاه پس از گذر از شهرستان اندیمشک، امروز میهمان مردم ولایتمدار دزفول است.
ضريح جديد اباعبدالله الحسين (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضریح جدید امام حسین(ع) روز گذشته میزبان شهرستان اندیمشک بود و امروز مردم شهر دزفول ضریح جدید اباعبدالله الحسین را زیارت می کنند.

براساس این گزارش کارهای استقبال پرشور از ضریح امام حسین(ع) در اهواز از سوی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و هیأت رزمندگان اسلام اهواز در حال انجام است.

این ضریح متبرک با زیبایی که دارد چشم هر بیننده را به خود جلب می کند؛ چرا که در طول سفر کاروان «سفینه النجاه» تا کنون شاهد استقبال و ابراز عشق و ارادت هزاران نفری مردم بوده ایم.

ضریح جدید امام حسین(ع) بعد از آمدن به اهواز عازم آبادان، خرمشهر و شلمچه خواهد بود و از آنجا به استان بصره عراق منتقل خواهد شد.

بر همین اساس با وجود زائران زیاد که برای زیارت امام حسین(ع) و برادر با وفایش حضرت اباالفضل العباس(ع) به کربلا سفر می کنند کار نصب این ضریح بعد از اربعین حسینی در طول یک ماه انجام می پذیرد.

قابل ذکر است، برای استقبال پرشور از ضریح جدید امام حسین(ع) برای ورود به اهواز از همه عاشقان و ولایتمداران علوی دعوت می‌شود که در این مراسم عظیم شرکت کنند./9458/د101/س

ارسال نظرات