۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۴۸۷۱۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دلخوش‌کردن به آمار و گزارش‌ها به فعالیت فرهنگی کشور ضربه می زند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام در جمع فعالان طرح صالحین با اشاره به ضرورت تقویت مبانی اعتقادی جوانان گفت: مواظب باشید گرفتار گزارش‌ها و دل خوش کردن به آمارها نشوید؛ چرا که اصل فراموش می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال بختیاری، صبح امروز در دیدار حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین این استان با اشاره به فعالیت بسیج در بدنه جامعه اظهار داشت: نهادینه سازی مسائل اعتقادی در دل جوانان و عجین کردن دل و درون جوان با مبانی و متون اسلامی وظیفه روحانیت است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر استفاده از فرصت به وجود آمده در حلقه‌های شجره طیبه برای تبلیغ دین اسلام از سوی روحانیت خاطرنشان کرد: از این عرصه و فرصت مناسبی که بسیج به وجود آورده و جمع بسیاری از جوانان را ساماندهی کرده است در جهت تقویت مبانی بنیادی جامعه به ویژه جوانان استفاده کنید.

وی با انتقاد از گزارش‌ها و آمارهای بی‌اساس اظهار داشت: مواظب باشید گرفتار گزارش‌ها و دل خوش کردن به آمارها نشوید؛ چرا که اصل فراموش می‌شود.

امام جمعه شهرکرد تربیت انسان‌های وارسته را سد محکمی در برابر دشمنان برای آینده کشور دانست و افزود: سرمربیان شجره طیبه صالحین با شوق و تلاش فراوان وارد عرصه شوند تا حرکت گسترده ای به مجموعه بسیج انتقال یابد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد: از چهره‌ها و افراد تأثیرگذار باید به بهترین شکل در حلقه‌های شجره طیبه صالحین استفاده شود.

وی با اشاره به توان خوب ائمه جمعه استان اظهار داشت: با علم و عمل و با تمام قوا و با استمداد از خداوند متعال، بکوشیم انگیزه‌های درونی جوانان را با اصول اعتقادی و بنیادی پیوند بزنیم.

امام جمعه شهرکرد تقویت مبانی اعتقادی را در اولویت کار حلقه های شجره طیبه صالحین عنوان کرد و گفت: اگر توانستیم مبانی اعتقادی را در افراد نهادینه کنیم، هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

در اد امه این دیدار، محمد سلیمانی، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) شجره طیبه صالحین را یک راهبرد کلان در سازمان بسیج مستضعفین دانست و افزود: شجره طیبه صالحین ساختاری است که با برقراری ارتباط هر یک از اعضا در آن به صورت شبکه ای منظم و مرتبط موجبات رشد تربیتی جوانان را فراهم می‌کند.

سلیمانی هدف اصلی از راه‌اندازی و اداره حلقه‌های تربیتی مربیان را هدایت، رشد و تکامل علمی و عملی مربیان عنوان کرد و گفت: ابعاد فعالیت حلقه‌های تربیتی مربیان در سه موضوع معرفت دین، تربیت اسلامی و بصیرت سیاسی است./9461/پ202/س

ارسال نظرات