۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۴۸۷۱۴
در جشنواره نماز و نیایش صورت می گیرد؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقه «سفینه ‌النجاه»

خبرگزاری رسا ـ از برگزیدگان مسابقه «سفینة النجاة» در جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین تجلیل می‌شود.
حرکت کاروان سفينة النجاة از حرم حضرت فاطمه معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری رسا، خانم زرگر، معاون امور جشنواره‌ها و امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران در بازدید از دبیرخانه جشنواره سراسری نماز و نیایش در قم با تبیین وظایف هر یک از مسؤولان این جشنواره از همکاری ویژه انجمن سینمای جوانان ایران با جشنواره نماز و نیایش خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این جشنواره را به صورت وسیعی به جامعه هنری کشور معرفی کنیم.
وی در ادامه با سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دیدار کرد و در سخنانی با جذاب دانستن مسابقه سفینة النجاة آمادگی انجمن سینمای جوانان ایران را برای همکاری با این اداره کل اعلام کرد.
معاون امور جشنواره‌ها و امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: آمادگی داریم بخشی از جشنواره نماز و نیایش را به اکران فیلم‌های برگزیده این مسابقه اختصاص دهیم.
وی با بیان این‌که نگارخانه اشراق و نگارخانه شهید آوینی مکان مناسبی برای نمایش عکس‌های برگزیده جشنواره نماز و نیایش است اظهار داشت: بخشی از نگارخانه‌ها برای نمایش عکس‌های مسابقه سفینة ‌النجاة اختصاص پیدا خواهد کرد.
زرگر با تقدیر از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با انجمن سینمای جوانان ایران در برگزاری و حمایت از جشنواره نماز و نیایش تصریح کرد: در مراسم پایانی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین از برگزیدگان نهایی مسابقه سفینة‌النجاة تقدیر خواهد شد. /907/د102/ی
ارسال نظرات