۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۷۱۵
آیت‌الله علوی گرگانی:

تبعیت از ولایت فقیه زمینه اسلامی شدن امور را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی اطاعت از رهبری واحد و اتحاد و همدلی را رمز غلبه بر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: امروز به خاطر ایستادگی شیعیان در برابر استکبار جهانی محدودیت‌های فراوانی را متحمل می‌شویم اما اگر همه از رهبری واحد اطاعت کنیم دشمن نمی‌تواند به ما آسیب برسانند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی استاد برجسته حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در جمع گروهی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن، به ویژگی‌های انسان مثبت اشاره کرد و گفت: کسانی که مردم را به سوی خدا دعوت کرده و عمل صالح انجام می‌دهند بهترین انسان‌ها هستند.
 
این استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به وسیله عمل نیک، ابراز کرد: این‌گونه امر به معروف و نهی از منکر همیشه مورد توجه ائمه اطهار(ع) بوده است.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: اگر انسان سخن صحیحی را بیان کند اما در کردارش به آن عمل نکند مردم او را به چشم منافق می‌نگرند و این ویژگی او سبب می‌شود اطرافیانش به نفاق گرایش پیدا کنند.
وی بر ضرورت استفاده مردم از محضر عالمان دینی تأکید کرد و اظهار داشت: بهره‌مندی از عالمان دینی سبب می‌شود که انسان در گفتار و کردار خود درست عمل کرده و منتقل کننده این رفتار به دیگران شود.
این استاد برجسته حوزه علمیه یکسانی عمل و گفتار را سبب پیشرفت جامعه خواند و گفت: این رفتار سبب می‌شود هیچ گاه مملکت به دست دشمنان و بیگانگان نیفتد بلکه با پشتیبانی از ولایت زمینه، بستر اسلامی‌تر شدن امور را فراهم کند.
آیت‌الله علوی گرگانی حفظ نظام را وظیفه‌ای همگانی دانست و ابراز کرد: همه باید برای اعتلای کشور تلاش کنند تا مملکت اسلامی به دست صاحب اصلی آن برسد.
وی با بیان این‌که کشور اسلامی امانتی الهی در دست مسلمانان است، گفت: دشمنان همیشه به دنبال دشمنی با اسلام هستند از این رو مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان بیدار باشند و دین خود را در برابر هجمه‌های آنها حفظ کنند.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: حکومت دینی سعادت جامعه را تضمین می‌کند و مردم آن جامعه بهترین زندگی را در این حکومت تجربه می‌کنند.
آیت‌الله علوی گرگانی اطاعت از رهبری واحد و اتحاد و همدلی را رمز غلبه بر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: امروز به خاطر ایستادگی شیعیان در برابر استکبار جهانی محدودیت‌های فراوانی را متحمل می‌شویم اما اگر همه از رهبری واحد اطاعت کنیم دشمن نمی‌تواند به ما آسیب برساند./927/پ202/ج
ارسال نظرات