۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۷۲۵
در قم صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهید فهمیده با حضور هم‌کلاسی‌ها

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز خیابان طالقانی(آذر) قم با حضور تعدادی از هم‌کلاسی‌های شهید فهمیده در مدرسه راهنمایی حافظ قم برگزار شد.
شهيد فهميده
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز خیابان طالقانی(آذر) قم طبق روال هر سال و با حضور امین جعفری مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، مختاران مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب(ع) و معلمان و دانش آموزان مدرسه حافظ برگزار شد
در این مراسم ابتدا وصیت‌نامه شهید نادعلی اکبری قرائت شد و سپس سرود دسته جمعی با هم‌خوانی دانش آموزان در حالی که همگی سربندهای رنگی به پیشانی بسته بودند و به سینه می‌زدند اجرا شد.
سید مهدی رضویان مسؤول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه نیز در این مراسم طی سخنانی به مقایسه جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس با زمان صدر اسلام پرداخت.
وی با بیان این‌که در جنگ احد 11 نفر از رزمندگان نوجوان اسلام به اصرار تلاش می‌کردند خود را در صف رزمندگان اسلام جای دهند افزود: در دوران دفاع مقدس شهدایی همچون شهید بهنام محمدی‌راد، مرحمت بالازاده و محمدحسین فهمیده با اصرار خود و حضور در جبهه چنان رشادتی نشان دادند که در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند.
شهید محمد حسین فهمیده دوران ابتدایی را در مدرسه شهید هادی کریمی و مدتی از دوره راهنمایی را هم‌زمان با اوایل جنگ تحمیلی در مدرسه راهنمایی حافظ قم گذراند و سپس با اعزام به جبهه آسمانی شد. /907/د102/پ
ارسال نظرات