۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۴۸۷۲۷
حجت الاسلام گواهی:

انقلاب اسلامی نیاز شدیدی به طلاب بسیجی دارد

خبرگزاری رسا ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در همایش تجلیل روحانیون بسیجی و ولایت مدار با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی شدیدا به طلاب بسیجی نیاز دارد اظهار داشت: یک طلبه باید مانند شهید اندرزگو با تمام توان پیش برود و پیش ببرد.
مراسم تجليل از روحانيت بسيجي و ولايت مدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ صبح امروز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه درهمایش تجلیل روحانیون بسیجی و ولایت مدار که در مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران برگزار شد گفت: اولین بسیجی امام علی(ع) بود و ما نیز باید پیرو او باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به این که بزرگ ترین عنایت الهی به روحانیان توفیق خدمت در دستگاه اهل بیت(ع) است گفت روحانیون باید اهل عمل باشند و عمل خود را با اخلاص انجام دهند چراکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی اخلاص است.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی شدیدا به طلاب بسیجی نیاز دارد اظهار داشت: یک طلبه باید مانند شهید اندرزگو با تمام توان پیش برود و پیش ببرد.

حجت الاسلام گواهی عیار بسیج از منظر مقام معظم رهبری را اخلاص بسیجی دانست و تصریح کرد:بسیجیان باید این عیار را در خود حفظ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ده هزار طلبه بسیجی در تهران داریم که برجسته‌ترین‌شان اساتید حوزه‌های علمیه هستند و این نشانه فعالیت طلاب است./9595/پ202/ص

ارسال نظرات