۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۷۵۷

سلسله همایش‌های بصیرتی در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سلسله همایش های بصیرت افزایی در آستانه حماسه نهم دی در سراسر استان خبر داد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در دیدار اعضای ستاد شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی سالگرد حماسه 9 دی و دهه فجر با امام جمعه تبریز اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌هایی که برای گرامیداشت این دو مناسبت بزرگ تدارک دیده شده است، با محوریت مردم اجرایی خواهد شد.

 

وی بر ضرورت همکاری و هماهنگی تمام ادارات و نهادها در برگزاری باشکوه برنامه روز بصیرت دینی و دهه فجر تأکید کرد و گفت: ستاد های بزرگداشت دهه فجر با حضور مسؤولان، معتمدین و اقشار مختلف مردم در شهرهای بیست گانه استان تشکیل شده که امید است برنامه‌های امسال با نظم و شکوه بیشتری نسبت به سال گذشته اجرا شود.

 

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با ارائه گزارشی از برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداست سالروز حماسه 9 دی ماه و یوم الله 22 بهمن پرداخت و خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد تا برنامه‌های پیش بینی شده به صورت مردمی و با حضور اقشار مختلف و همچنین با مخاطب‌شناسی همراه باشد.

 

حجت الاسلام تقی زاده از برپایی نمایشگاه عکس و همچنین برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران در مقابله با فتنه 88 خبر داد و تصریح کرد: بایستی با بررسی و واکاوی ابعاد پنهان و آشکار فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، اقدامات مهمی در راستای هوشیاری مردم در آستانه انتخابات سال آینده انجام داد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سلسله همایش های بصیرت افزایی در آستانه حماسه نهم دی در سراسر استان خبر داد و افزود: تببین ابعاد مختلف توطئه‌های دشمن در طول 34 سال گذشته، برگزاری همایش های انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و بصیرتی، توزیع اقلام فرهنگی و تولید نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای از دیگر برنامه های بزرگداشت نهم دی خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که استکبار جهانی امروز با تمام تجهیزات رسانه ای و نرم افزاری خود در قالب جنگ نرم به مصاف ملت ایران آمده است، گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه ای فروگذار نیستند، از این رو بیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت و هوشیاری ملت و مسؤولان هستیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات