۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۷۸۱

ملاک‌های داوری در ششمین طرح ملی بوی سیب اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ حسین غفاری از مسؤولان دبیرخانه طرح ملی بوی سیب در برنامه زنده رادیو معارف به تشریح شاخص‌های داوری ششمین دوره این طرح پرداخت.
بوي سيب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حسین غفاری از مسؤولان دبیرخانه طرح ملی بوی سیب در گفت‌وگوی زنده با برنامه ویژه این طرح در رادیو معارف، در پاسخ به این سؤال که با توجه به تغییرات راهبردی که در این دوره صورت گرفته، آیا ملاک‌های داوری نیز تغییر کرده است؟ گفت: با توجه به این‌که در این دوره، بر خلاف سال‌های گذشته که اولویت داوری‌ها بررسی وبلاگ‌ها بود، علاوه بر وبلاگ بر تمام فضای مجازی تأکید شده است؛ تنها تعداد داوران و زمان داوری‌ها افزایش یافته و در ملاک‌های کلی داوری تغییری ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به نحوه و شاخص داوری‌ها در این دوره افزود: داوری این دوره از طرح ملی بوی سیب در بعد ساختار و قالب و بعد محتوای معنوی اثر سایبری بررسی می‌شود.

در بعد نخست بر ویژگی‌هایی چون مباحث فنی و زیبایی شناختی و در بعد دوم بر ویژگی‌هایی چون اصالت و مستند بودن، اثر گذاری، به‌روز بودن و توجه به نیاز‌های جامعه تأکید می‌شود.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان برای آشنایی بیشتر با نحوه داوری، می‌‌‌‌‌‌توانند به آیین‌نامه ششمین دوره طرح ملی بوی سیب و آثار برگزیده دوره‌های گذشته موجود در سایت بوی سیب به نشانی  www.bouyesib.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، ششمین طرح ملی بوی سیب، از 26 آبان آغاز شده و تا 14 دی ماه سال جاری مصادف با اول محرم تا اربعین حسینی ادامه دارد./997/د102/پ

ارسال نظرات