۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۸۸۲۸

راه اندازی پایه 8 تحصیلی در حوزه علمیه امام خمینی ارومیه

خبرگزاری رسا ـ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی از راه اندازی پایه هشتم تحصیلی در حوزه علمیه امام خمینی ارومیه خبر داد.
حوزه علميه آذربايجان غربي

 حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای سطح تحصیلات حوزوی امسال پایه هشتم در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه راه اندازی شد.

 

وی با بیان این که در سال گذشته نیز این مدرسه اقدام به پذیرش طلبه در پایه هفتم کرده بود، افزود: هم اینک 15 نفر از طلاب در پایه هشتم حوزه پذیرش شده و مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

 

این مسؤول همچنین به برگزاری نخستین کارگاه توجیهی و آموزشی مدیر مسؤولان و اعضای هیئت های تحریریه مدارس علمیه مرکز و جنوب استان در ارومیه اشاره و تصریح کرد: این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی دانش علمی اعضا برای راه اندازی نشریات و مجلات تخصصی حوزوی در مدارس علمیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام مقدم یادآور شد: دومین کارگاه آموزشی با محوریت اعضای مدارس علمیه شمال استان نیمه دوم آذر ماه جاری در شهرستان خوی برگزار می شود.

 

وی در ادامه از انتشار نخستین نشریه علمی و تخصصی مدارس علمیه استان با عنوان «اشارت» خبر داد و اضافه کرد: نخستین شماره این نشریه علمی و تخصصی مدارس استان با هدف انعکاس دستاوردهای علمی و پژوهشی طلاب و اساتید آبان ماه جاری منتشر شد./936/ت302/ب

ارسال نظرات