۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۹۳۴
امام جمعه دزفول:

حرکت ضریح امام حسین در استان ها انقلاب عظیم فرهنگی را در کشور به وجود آورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول ابراز داشت: بهره بردن از فیض الهی که امروزه در این ضریح مبارک سیدالشهدا(ع) موج می زند سعادتی است که نصیب مردم ولایتمدار خوزستان شد.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول

 حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به استقبال پرشور مردم این شهرستان از کاروان حامل ضریح امام حسین(ع) اظهار داشت: با ورود ضریح امام حسین(ع) به دزفول خیل عظیمی از جمعیت به استقبال آن آمده و تا پاسی از شب در جوار کاروان سفینه النجاه احیای شب قدر حسینی را برگزار کرد.

امام جمعه دزفول در وصف ضریح مطهر سرور و سالار شهیدان گفت: ضریح امام حسین(ع) مانند نگینی درخشان بود که مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) گرد آن حلقه بزرگی زده بودند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که جمعیت زیادی برای استقبال از ضریح در شهرستان دزفول آمده بودند بیان داشت: حدود پنج ساعت طول کشید تا کاروان حامل ضریح امام حسین(ع) به مکان پیش بینی شده منتقل شد.

این استاد حوزه و دانشگاه ورود کارون«سفینه النجاه» به خوزستان را سعادتی برای مردم این استان دانست و افزود: بهره بردن از فیض الهی که امروز در این ضریح مبارک موج می زند سعادتی است که نصیب مردم ولایتمدار خوزستان شد.

امام جمعه دزفول همچنین با بیان این که حضور ضریح مطهر سیدالشهدا(ع) در استان های مختلف انقلاب فرهنگی را در کشور حاصل کرد، خاطرنشان ساخت: امیدواریم ثمرات فرهنگی این حرکت در آینده بیش از پیش نمایان شود./9458/ت302/ب

ارسال نظرات