۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۹۰۳۹
امام جمعه زنجان:

رژیم صهیونیستی در کُمای شکست جنگ 8 روزه به سر می برد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که رژیم صهیونیستی و آمریکا هنوز در کمای شکست جنگ هشت روزه غزه به سر می برند، گفت: تمام تلاش دشمنان در کشورهای همسایه، براندازی نظام اسلامی ایران است، غافل ازاین‌که ایران اسلامی با حمایت از مردم و جریان‌های مقاومت تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شکار هواپیمایی بدون سرنشین و جاسوسی آمریکا بار دیگر قدرت الکترونیکی و دفاعی نظام اسلامی را ثابت کرد.

 

وی با بیان این‌که سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی غرب پس از اقدام ارزشمند نیروی دریایی در بهت و حیرت فرو رفته‌اند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی هنوز قدرت حقیقی دفاعی و نظامی ایران در مرزهای آبی، خاکی و هوایی را نشناخته‌اند، که اگر چنین بود، دست به این اقدام ابلحانه نمی زدند و زمینه رسوایی دیگر برای خود فراهم نمی کردند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که رژیم صهیونیستی و آمریکا هنوز در کمای شکست جنگ هشت روزه غزه به سر می برند، گفت: تمام تلاش دشمنان در کشورهای همسایه به ویژه سوریه، لبنان، عراق و فلسطین براندازی نظام اسلامی ایران است، غافل ازاین‌که ایران اسلامی با حمایت از مردم مستضعف و جریان‌های مقاومت تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز اعتراف مجامع جهانی بر مقصر بودن رژیم بعث عراق در آغاز جنگ علیه ایران اظهار داشت: در حقیقت امام راحل و مسؤولان نظام به دنبال همین اقرار بین‌المللی بودند، چراکه در غیر اینصورت دشمنان با رسانه‌های گسترده خود ایران را آغازگر و متجاوز معرفی می کردند.

 

وی لازمه تکمیل این اقرار تاریخی را تبیین حمایت آشکار و پنهان آمریکا و دولت‌های غربی و عربی از رژیم بعث عراق در حمله به ایران دانست و گفت: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند و برای پاسداری از آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب اسلامی، سینه سپر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر این‌که حامیان رژیم بعث، سرنوشتی بهتر از صدام نخواهند داشت، گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند؛ همان دولت‌ها و افرادی که صدام را برای حمله به ایران تحریک و حمایت کردند، منتظر سرنوشتی مشابه این دیکتاتور بعثی باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تعیین سطح هر استان بر اساس 35 معیار بوده و ارتقای جایگاه در رتبه‌بندی نیازمند رشد در تمامی این شخاص هاست، گفت: بر اساس آمارهای موجود استان زنجان در تمامی 35 معیار بالاتر از حد مورد نیاز در میان استان ها است./935/پ201/ب

ارسال نظرات