۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۴۹۰۴۷
حداد عادل:

فتنه و انحراف در انتخابات یکی می شوند/ انتخابات ریاست جمهوری آزمونی برای همگان است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ضربه کسانی که بعد از انتخابات سال 88 تهمت تقلب به نظام زدند، کمتر از ضربه ای که دشمن در هشت سال دفاع مقدس به کشور ما زد، نبود.
غلامعلي حداد عادل رييس فرهنگستان زبان و ادبيات فارسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، غلامعلی حداد عادل، رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس ظهر امروز در سومین کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که در اردوگاه  شهید بهشتی گلمکان مشهد برگزار شد، با اشاره به همایش های سالانه جمعیت رهپویان، اظهار داشت: تأسیس این جمعیت کار بسیار درستی بوده و صد درصد با ایجاد تشکیلات موافق هستم اما باید بسیار مراقب بود که جمعیت، تشکیلات و حزب هدف قرار نگیرد بلکه وسیله ای برای خدمت رسانی به انقلاب باشد.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که دین می تواند انقلاب و تحول ایجاد کند و به خصوص جامعه را اداره و در برابر فشار هایی که دشمنان وارد می کنند مقاوم کند.  

انقلاب اسلامی ایران شجره طیبه قرآن کریم است

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس، انقلاب اسلامی ایران را شجره طیبه قرآن کریم دانست و گفت: ما باید قدر این انقلاب را بدانیم، در این مسیر ثابت قدم باشیم و از مسیر خود خارج و منحرف نشویم.  

وی به دستاورد های انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران ممکن بودن حکومت دینی را در جامعه اثبات کرد، در حالی که در تفکر سیاسی غرب این نوع حکومت مطرح نبود.  

حداد عادل با اشاره به انتخابات پیش رو، ابراز داشت: شناخت کسانی که در انتخابات کاندیدا می شوند برای مردم امری ضروری است، اکنون که در آستانه انتخابات جدید هستیم باید از تجربیاتی که در انتخابات 88 به دست آوردیم استفاده کنیم تا با مشکل روبرو نشویم.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: کسانی که بعد از انتخابات 88 تهمت تقلب به نظام نسبت دادند ضربه شان کمتر از ضربه ای که دشمن در هشت سال دفاع مقدس به کشور ما زد، نبود.  

انتخابات باید با رویکرد تحکیم پایه های نظام صورت گیرد

وی تاکید کرد: انتخابات باید برای تحکیم پایه های نظام صورت بگیرد و نحوه برگزاری آن نیز باید موجب سرافرازی و شکوه کشور شود.

حداد عادل با بیان این که فتنه و انحراف در انتخابات روز به روز بیشتر نمایان می شود، ابراز داشت: در زمان انتخابات یک طرف اصلاح طلبان و طرف دیگر اصولگرایان حضور دارند و در این میان فتنه و انحراف نیز ایجاد می شود به گونه ای که نوع ادبیات آنها  با یکدیگر متفاوت ولی رفتار آنها مانند هم می شود.  

 رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شناخت صحیح صحنه رقابت امروز را از جمله وظیفه اصولگرایان دانست و یادآور شد: اصولگرایان نباید رفتاری از خود نشان دهند که زنجیره پیروزی اصولگرایان گسیخته شود.

وی افزود: انتخابات پیش رو یک امتحان برای گروه ها، مردم و به خصوص همه احزاب است./930/پ202/ج

 

ارسال نظرات