۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۴۹۰۵۳
امام جمعه میاندوآب:

شکار پهپاد آمریکایی بیانگر اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میاندوآب با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی گفت: شکار دومین پهپاد بدون سرنشین از سوی نیروهای متخصص ایرانی نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی، خطیب جمعه ارومیه و مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی در خطبه‌های امروز نماز جمعه میاندوآب با اشاره به نفوذ پهپادی تا عمق قابل توجه در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: حیرانی مقامات رژیم صهیونیستی از این اتفاق با وجود تمام رادارها و تجهیزات نظامی نشان از آسیب‌پذیری اسرائیل دارد.

 

وی ادامه داد: نفوذ پهپاد مقاومت تا قلب اسرائیل نشان می‌دهد این ظرفیت در منطقه وجود دارد و هر حرکتی از سوی دشمن علیه اسلام و جمهوری اسلامی بی جواب نمانده و نابودی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام قهرمانی با تبریک شکار دومین پهپاد در خاک کشورمان اظهار کرد: شکار دومین پهپاد بدون سرنشین توسط نیروهای متخصص ایرانی بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

 

خطیب جمعه میاندوآب با ذکر چند اظهارنظر از مقامات و رسانه‌های غربی و صهیونیستی، از بی‌نتیجه بودن تحریم‌ها و تهدیدها بر ایران گفت: افزایش فشارها بر ایران در صورت کوتاه آمدن جمهوری اسلامی از خواسته‌هایش و نگرانی از بازگشت خدا و مذهب به متن سیاست را به عنوان برخی از موضوعات مطرح شده در این اظهارنظرها نام برد.

 

وی در ادامه با اشاره به برکات برگزاری نماز جمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه از پایه‌های اساسی و اصلی حفظ نظام اجتماعی و ترکیبی از دو عنصر ایمان و آگاهی است.

 

حجت الاسلام قهرمانی بیان کرد: نماز جمعه به گسترش تقوا و روح ایمان در جامعه کمک می‌کند و از مهم‌ترین عوامل حفظ و گسترش ایمان دینی است.

 

خطیب جمعه میاندوآب تصریح کرد: گسترش نماز جمعه در حقیقت کمک به تحقق یکی از مهم‌ترین فرایض دینی و خدمت به دین و آگاهی مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تضعیف جایگاه آن، تضعیف روحیه ایمان دینی، اسلام و نظام اسلامی است./936/پ202/ب

ارسال نظرات