۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۹۰۵۴
امام جمعه رشت:

دانشجویان ایران اسلامی پیرو خط ولایت و رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که دانشجویان ایران اسلامی پیرو خط ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: توطئه دشمنان برای ایجاد فاصله میان دانشجویان و ارزش های اسلامی و انقلابی بی فایده است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به شکار پهپاد جاسوسی آمریکایی از سوی نیروهای دریایی سپاه گفت: این اقدام ارزشمند بار دیگر نمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی بود.

 

وی با اشاره به این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری کامل هر گونه تحرک دشمنان را دنبال می کنند، افزود: دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح کشورمان پاسخ هر گونه تحرک و یا تجاوز را خواهند داد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دشمنان نظام اسلامی باید آرزوی هر گونه تجاوز به ایران اسلامی را با خود به گور ببرند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی هوشیار و قدرتمندانه از میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به 16 آذر، روز دانشجو اشاره کرد و با بیان این که نقش دانشجویان در در چند دهه اخیر همواره پر رنگ بوده است، گفت: دانشجویان همواره امید کشور بوده و هستند و مایه تحرک و آزادی محسوب می شوند.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت هوشیاری دانشجویان در برابر توطئه افکنی های دشمنان نظام تأکید کرد و افزود: در سه دهه اخیر همواره دشمنان و مخالفان نظام تلاش کردند تا ذهن و نگاه دانشجو را نسبت به نظام و اهداف نظام بدبین کنند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دانشجویان با کسب علم و دانش زمینه پیشرفت و تعالی جامعه را فراهم کنند، بیان داشت: نقش دانشجو در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای حائز اهمیت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که دانشجویان ایران اسلامی پیرو خط  ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: توطئه دشمنان برای ایجاد فاصله میان دانشجویان و ارزش های اسلامی و انقلابی بی فایده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله اخیر خراسان جنوبی اشاره کرد و با تقدیر از امداد رسانی به موقع امدادگران در خدمات رسانی به آسیب دیدگان گفت: این امدادرسانی به موقع، نشان از حضور همیشه در صحنه نیروهای پر تلاش هلال احمر، استانداران، فرماندان، بسیج و سپاه برای کمک به مردم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش ملی میرزاکوچک خان با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در رشت اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اعضای این ستاد بیان فرمودند؛ میرزا کوچک یک طلبه و حرکتش حرکت اسلامی و به دنبال حرکت امام حسین (ع) بود بنابراین باید شخصیت میرزا با نوشتن کتاب ها، مقاله ها و سخنرانی ها بیشتر معرفی شود./950/پ201/ب

ارسال نظرات