۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۹۱۵۰

ارائه برنامه پنج ساله مجمع تقریب مذاهب اسلامی به مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری رسا ـ اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خواستار ارائه برنامه‌های پنج ساله مجمع به منظور حمایت مجلس از این نهاد اسلامی شدند.
مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، تقویت همکاری میان مجمع تقریب و نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دیگر پیشنهادهای مطرح شده در این دیدار بود.
آیت الله اراکی در این دیدار گفت: همکاری میان مجمع تقریب و نهادهای تأثیرگذار و بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: همکاری مجلس شورای اسلامی و مجمع تقریب، این نهاد اسلامی را به اهدافش نزدیک‌تر خواهد کرد.
وی درباره پیشنهادهای نمایندگان مجلس برای فعالیت‌های آینده مجمع تقریب تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت خواستار تقویت همکاری و ارتباط مجمع و مجلس شدند تا در این راستا حمایت مجلس از برنامه‌ها و تلاش برای تصویب آنها راحت‌تر صورت گیرد.
آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نزدیک و مؤثر مجمع تقریب با نهاد اثربخشی همچون مجلس شورای اسلامی حرکت بزرگ تقریب را پیش برده و آرمان امت واحده اسلامی را تحقق بخشیم./907/د102/پ
ارسال نظرات