۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۲۲۳

تشریح برنامه‌های ایام شهادت امام سجاد در حرم مطهر رضوی

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم ویژه ایام شهادت حضرت امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
حرم رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی گفت: 25 محرم‌الحرام به روایتی شهادت حضرت امام زین‌العابدین(ع) است و به همین مناسبت در شب شهادت این امام همام از ساعت 17 الی 30/19 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدآبادی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) سخنرانی خواهد کرد.

 

وی افزود: در روز شهادت امام چهارم شیعیان جهان از ساعت 10 مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شده و حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با موضوع سیره تربیتی امام سجاد(ع) به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این ویژه‌ برنامه‌‌ها زیارت ائمه بقیع علیهم‌السلام قرائت خواهد شد و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نیز به مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌پردازند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی زینت عابدان در حرم مطهر رضوی گفت: این مسابقه در شمارگان 40 هزار نسخه آماده شده و در بخش مسابقات صحن جامع رضوی، رواق مبارکه دارالهدایه و باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است./931/د102/ب

 

ارسال نظرات