۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۹۳۳۴

ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی ضروری است

خبرگزار رسا ـ مسؤول تبلیغات اسلامی کهنوج، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان طوری برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی کنیم که این مهم به یک نهضت عظیم و فراگیر تبدیل شود.
حجت الاسلام پورجمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب کرمان، حجت الاسلام پورجمالی در دیدار با مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه، از همکاری مستمر این نهاد در برگزاری مراسمات و اعیاد مختلف، به خصوص در ایام محرم، نشستهای علمی، دینی و جلسات قرآنی در مساجد با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، قدردانی کرد.

 

وی اظهار داشت:اجرای برنامه های قرآنی در جامعه نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه ها بوده است.

 

حجت الاسلام پورجمالی با تأکید بر این که بیشتر استانها در زمینه قرائت قرآن از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند گفت: اما این شهرستان در زمینه حفظ قرآن از جایگاهی که مناسب شأن آن باشد برخوردار نیست و برای رسیدن به این جایگاه واقعی باید برنامه ریزی شود.

 

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی امری ضروری است و باید در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان طوری برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی کنیم که این مهم به یک نهضت عظیم و فراگیر تبدیل شود.

 

همچنین حجت الاسلام قنبر خانه زر مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه، نیز در خصوص اهمیت ویژه همکاری و رایزنی های فرهنگی و تبادل نظر هر چه بیشتر مسؤولان فرهنگی و طلاب و روحانیان و همچنین اعلام آمادگی و همکاری فرهنگی عقیدتی سیاسی سپاه در اجرای برنامه های مذهبی در سطح شهرستان، پیشنهاداتی مطرح کرد.

 

گفتنی است، مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه در پایان از حجت الاسلام پور جمالی به خاطر پیگیری برنامه های فرهنگی این شهرستان و تعامل وی با مسؤولان قدردانی کرد./971/پ202/ب

ارسال نظرات