۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۴۹۳۸۶
حجت الاسلام محققی خبر داد؛

آمادگی خبرگزاری رسا برای افزایش تعامل با مرکز مدیریت حوزه های علمیه

خیرگزاری رسا ـ مدیر خبرگزاری رسا در دیدار مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آمادگی این رسانه حوزوی را برای افزایش همکاری و تعامل با مرکز مدیریت حوزه های علمیه و معاونت های مختلف حوزه اعلام کرد.
ديدار مدير عامل و اعضاي خبرگزاري رسا با آيت‌الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای خبرگزاری رسا با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، با اشاره به ظرفیت بالای رسانه برای تبلیغ اسلام ناب، گفت: امیدواریم مجموعه مرکز مدیریت و دیگر سطوح حوزه به خوبی از این ظرفیت بهره برداری کنند.
 وی بیان داشت: طلاب نسل امروز با توجه به فعالیت ‌های مراکز حوزوی و با استفاده از ظرفیت رسانه به راحتی پیشنهادهای خود را منتقل می‌کنند.
 مدیر عامل خبرگزاری رسا از پیشرفت های مرکز خبر حوزه ابراز خرسندی کرد و گفت: این خبرگزاری توانسته است جایگاه خوبی در بین اهل رسانه پیدا کند و امروز مرجع مناسبی برای پیگیری خبرهای حوزوی است.
 وی با تاکید بر این‌که خبرگزاری رسا هیچ‌ گاه خبرگزاری حوزه را رقیب خود نمی داند، اظهار داشت: امیدواریم طبق رهنمودهای مدیر محترم حوزه های علمیه شاهد افزایش تعاملات دو سویه بین این دو رسانه حوزوی باشیم.
حجت الاسلام محققی با بیان این‌که فضای بسته ترس از ابراز نظر در حوزه علمیه به پایان رسیده و حوزویان به راحتی نظرات خود را بیان می‌کنند، اما این فضای آزاداندیشی نگرانی‌هایی هم به همراه دارد، اظهار داشت: سعه صدر جنابعالی و دیگر مسؤولان حوزوی این نگرانی‌ها را کاهش خواهد داد.
مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به این‌که برخی از پیشرفت‌های دوران مدیریت آیت الله حسینی بوشهری مانند تاسیس مراکز تخصصی حرکتی بی بدلیل در دوران تاریخ شیعه بوده است، ابراز داشت: از پذیرش مدیریت دوران جدید خوشحال هستیم و آمادگی کامل خود را برای همکاری در این دوره اعلام می‌داریم./921/پ202/ج
ارسال نظرات