۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۹۵۰۹
نائب رییس اجرایی حزب الله لبنان:

اسرائیل از مقابله با مقاومت عاجز است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس اجرایی حزب الله لبنان ضمن اشراه به استراتژیک جدید مقاومت در برابر اسرائیل گفت: اسرائیل از مقابله با مقاومت عاجز شده است به همین دلیل سعی در ضعیف کردند آن دارد.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نائب رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان، شب گذشته در مراسم فارغ التحصیلان جبل عامل ضمن اشاره به بی اثر دانستن تمامی تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اسرائیل تهدیدات خود را بیشتر کرده است امام این رژیم بداند که تهدیدات هیچ گونه اثری بر مقاومت نخواهد داشت و مقاومت با استراتژیک جدید به مقابله با اسرائیل می پردازد و نمی گذارد که رژیم اسرائیل معادلات منطقه را به سود خود به پایان رساند.

 

وی خاطر نشان کرد: تحولات منطقه حاکی از آن است که مقاومت یک ضرورت استراتژیک را در پیش گرفته است و ضامن زمین های اشغالی فلسطین می باشد.

 

شیخ نبیل قاووق ضمن اشاره به دروغ پردازی های اسرائیل اضهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل حتی برای مردم و ساکنین اراضی اشغالی هم ارزش قائل نیست و به آنان دروغ می گویند و آنان را برای حمایت از منافع خودشان استفاده می کنند.

 

نائب رییس هیات اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: اقدامات جریان 14 مارس باعث خوشحالی و شادی رژیم منهوص اسرائیل می گردد و همچنین رد پای جریان 14 مارس در کشتارهای و ریخته شدن خون مردم مظلوم سوریه دیده می شود.

 

وی بیان کرد: اسرائیل از مقابله با مقاومت عاجز است به همین دلیل با بحران سازی در سوریه و ایجاد فتنه در پیش از اجرای انتخابات پارلمان لبنان سعی در ضعیف کردند مقاومت دارد./994/ب903/ک

ارسال نظرات