۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۹۵۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه:

قبول مذاکره، تسلیم و عقب نشینی در برابر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه بر ضرورت توجه و هوشیاری مسؤولان و مردم در برابر توطئه های آمریکا تأکید کرد و گفت: فشار اقتصادی و تحریم به خاطر پذیرفتن مذاکره است و مذاکره یعنی تسلیم و عقب نشینی در برابر دشمن.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در گردهمایی فرماندهان و بسیجیان سپاه علی بن ابی طالب(ع) که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: ملت ایران درسطح منطقه و جهان به برکت اتکا به سنت الهی و مقاومت در برابر استکبار جهانی به الگوی دیگر کشورها تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که پیشتازی و الگو بودن یک جامعه قراردادی نیست و الزاماتی دارد با اشاره به آیاتی از قرآن، افزود: اگر ملتی بر اعتقادات و مبانی دینی خود پایبند باشد خداوند نیز آنها را کمک خواهد کرد وگرنه قوم دیگری را به جای آنها می آورد که وفادار به ارزش ها و اعتقادات باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه به تبیین ویژگی های امت پیشتاز در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: همراهی با آرمان ها و شناخت و تبعیت از رهبری از ویژگی های اساسی یک امت پیشتاز است.
وی ادامه داد: اگر با جریان های انحراف و فتنه مرزبندی کنیم و میان ولایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فرقی قائل نشویم گام بزرگی را در راه رسیدن به امت پیشتاز برداشته ایم.
نماینده ولی فقیه در سپاه عدم شناخت رهبری و اطاعت نکردن از ایشان را مهمترین خطر توصیف کرد و گفت: اشتباه بر سر رهبری بشر را دچار خسران کرده و به انسان بزرگ ترین ضربه ها را زده؛ امروز هر فسادی که وجود دارد به خاطر عدم شناخت و تبعیت از ولایت است.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی توجه به آرمان ها و اهداف بزرگ را از دیگر ویژگی های امت پیشتاز عنوان کرد و ابراز داشت: اگر امتی شعارهای اصلی خود را فراموش کند شعار نه غزه نه لبنان سر می دهد و اگر مردم جواب آنها را نمی دادند دچار همان بلایی که بر سر بنی اسرائیل آمد، می شدیم.
وی زمان شناسی و درک موقعیت را از دیگر ویژگی های امت پیشتاز برشمرد و گفت: اگر یاران امام علی(ع) زمان شناس بودند تاریخ به گونه دیگری رقم می خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه بر ضرورت توجه و هوشیاری مسؤولان و مردم در برابر توطئه های آمریکا تأکید کرد و اظهار داشت: مذاکره با آمریکا دامی برای شکستن اراده ملت است؛ فشار اقتصادی و تحریم به خاطر پذیرفتن مذاکره است و مذاکره یعنی تسلیم و عقب نشینی در برابر دشمن.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: نباید عده ای در کشور گول مذاکره آمریکا را بخورند ما مسائل استراتژیکی همچون لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و بیداری اسلامی را داریم و با مذاکره حل نمی شوند.
وی توجه به هزینه ها و دستاوردها را یکی دیگر از ویژگی های امت پیشتاز دانست و گفت: اگر ملت ایران امروز به نتیجه رسیده و الگوی دیگر کشورهای جهان شده به خاطر جان 20 هزار شهیدی است که برای انقلاب اسلامی هزینه کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه بر ضرورت انتخاب مدیران لایق و شجاع در انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: این امر از اختیارات مردم است و باید با هوشیاری و تطبیق ملاک های درست افراد شایسته ای را برای خدمت به نظام انتخاب کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: ملت ایران سه گروه کارگزاران، اصلاح طلبان و اصولگرایان را تجربه کرده است، اصولگرایان در قالب یک فرد نیستند و اگر شخصی خطایی کرد نباید به حساب بقیه گذاشت.
وی با اشاره به تحریم های دشمنان، خواستار صبر و استقامت ملت در برابر توطئه های دشمنان شد و گفت: پیامبر اعظم(ص) سه سال در سخت ترین شرایط در شعب ابی طالب با یاران خود سختی کشید تا اسلام را به سراسر جهان معرفی کرد و امام حسین(ع) نیز از عرفی ترین نیاز خود گذشت و شعار هیهات من الذله را سر داد تا اسلام زنده بماند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن بر فشار اقتصادی تکیه کرده و با این کار می خواهد ملت را از پا در آورد اما ملت ایران همیشه نشان داده که در برابر تحریمها و تهدیدها با صبر و مقاومت ایستاده و به پیروزی رسیده است./927/پ202/پ
ارسال نظرات