۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۴۹۶۵۳
در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس معلمان؛

انتقاد نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از وضعیت نامناسب جاده‎ها

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پیامی به مناسبت واژگونی اتوبوس معلمان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چقدر ناگوار است هر روز شنیدن و دیدن حوادثی که دلها را غمگین، اشکها را ریزان و قلبها را به درد می آورد.
حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در پیامی به مناسبت واژگونی اتوبوس حامل معلمان چهارمحالی که منجر به کشته شدن دو تن و زخمی شدن بیش از 20 نفر شد اظهار داشت: آسان نیست شنیدن کشته و مجروح و مصدوم شدن فرهنگیان عزیز و رشیدی که با یک دنیا عشق و ایثار، برای شعله ور نمودن علم و دانش و بینش در نسل جوان و نوجوانمان، صبحگاهان از خانه بیرون می آیند و راهی کلاس و مدرسه می شوند تا شاخه های درخت علم و تربیت خود را بارور کرده و شاهد شکوفایی آنان باشند.

 

در ادامه پیام رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری آمده است: اینجانب از شنیدن این خبر دردناک شدیدا متأثر شدم و امیدوارم همانگونه که در خطبه های نماز جمعه عرض کردم، بعضی از مسؤولینی که مطالبات را جدی نمی گیرند؛ این حوادث آنها را به حرکت وا داشته و اصلاح راه های استان را در اسرع وقت و تا پایان کار پیگیر باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد: هرچند حوادث علت های گوناگون دارد و تنها نامناسب بودن راه ها علت اصلی حوادث نیست اما متأسفانه راه های مهم و اصلی این استان از نارسایی های زیادی برخوردار است که باید اصلاح آنها در اولویت اول قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: از خداوند متعال برای دو عزیز فرهیخته که از دستمان رفتند علو درجات و برای بازماندگانشان ضمن عرض تسلیت، صبر و اجر مسئلت دارم و برای همه مصدومین این حادثه هولناک شفای عاجل و عافیت کامل از درگاه حضرت شافی خواهانم. /9461/د101/ب

ارسال نظرات