۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۹۶۷۶
با حضور طلاب رباط کریم برگزار شد؛

دوره سرگروه های تکمیلی شجره طیبه صالحین

خبرگزاری رسا ـ دوره سرگروه های تکمیلی شجره طیبه صالحین و ارتقای عضویت فعال به کادر با همت سپاه ناحیه رباط کریم در این شهرستان برگزار شد.
طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره سرگروه های تکمیلی شجره طیبه صالحین و ارتقای عضویت فعال به کادر، با حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه رباط کریم و شهر جدید پرند و با همت سپاه ناحیه رباط کریم در این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام ناصر مظلوم، معاون تربیت و آموزش سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این دوره آموزشی اظهار داشت: در سال 87 آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی به سردار جعفری فرمودند که صالحین را برپا کنید و در طی این چند سال که شکل گرفته است توانسته‌ایم به حد اعلایی از پیشرفت‌های معرفتی و سیاسی برسیم.

وی در ادامه افزود: ما باید در بحث همسان سازی حلقه‌های صالحین از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

معاون تربیت و آموزش سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان داشت: باید هدف تربیت نیروی انسانی در جامعه را پیگیری کنیم و به این نکته توجه داشته باشیم که هدف ما شناساندن فرق ضاله و شبکه‌های ماهواره‌ای نیست بلکه ما باید به درد شناساندن دین مبین اسلام بپردازیم و جوانان را با خاتمیت و مهدویت آشنا سازیم.

وی در ادامه اضافه کرد: درحلقه‌های صالحین کتب شهید مطهری تدریس می‌شود که هدف از این برنامه تبیین اهداف اسلامی برای رده‌های مختلف جوانان است.

حجت الاسلام مظلوم تأکید کرد: دنبال کردن طرح چهره به چهره در جامعه می‌تواند تأثیر بسزایی در عمق جامعه و برای اسلامی ساختن آن داشته باشد.

وی افزود: جوانان امروزی ما در مباحث معرفتی هم چون خداشناسی و ائمه شناسی مشکل دارند و مسؤولان مربوطه باید دراین امر تلاش کنند و به دشمنان اجازه ندهند تا کشور ما را به فساد و تباهی برسانند.

 معاون تربیت آموزش سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ابراز داشت: ایران امروزی همان کشوری است که سی هزار مستشار در آن مستقر بودند و به هرنوعی به مردم ظلم و ستم می‌کردند اما امروز ما می‌بینیم که کشور دیروزی به منطقه‌ای ناامن برای دشمنان تبدیل شده است و حتی به هواپیماهای جاسوسی دشمن اجازه هیچ گونه تجاوزی را نخواهد داد.

وی در پایان به ضرورت آشنایی بسیجیان با مهارت‌های دنیای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: بسیجیان ما باید با مهارت‌های جنگی و سایبری آشنا باشند و این مهارت‌ها را به نحو احسن فرا گیرند تا به هیچ دشمنی اجازه تجاوز ندهند.

گفتنی است که این دوره از صبح روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه شروع و تا جمعه بیست و چهارم آذرماه به پایان می رسد./957/پ202/ص

ارسال نظرات