۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۴۹۷۱۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پلیس در حفظ آبروی ارباب رجوع دغدغه‌مند عمل کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به کارکنان نیروی انتظامی تصریح کرد: حفظ آبروی افراد مراجعه کننده به شما هم باید مورد توجه شما قرار بگیرد چرا که آبروی مردم از جهاتی از اموال انسان بالاتر است.
نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان با قدردانی از تلاش های نیروهای انتظامی استان در راستای احقاق حق و ابطال باطل گفت: وجود مقتدرانه نیروی انتظامی همراه با گفتار خوب، شایسته و صلابت در کارها در جلوگیری از جرائم مؤثر و کارساز خواهد بود.

 

وی حضور در صحنه نیروی انتظامی را زمینه ساز تقویت امنیت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نیروی پر صلابت انتظامی در چند دهه اخیر کارنامه بسیار مثبتی را در برقراری نظم و امنیت در نظام اسلامی داشته است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، حفظ امنیت و حراست از ارزش‌های دینی را یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: تقوا، اخلاص و دینمداری ویژگی بارز نیروی انتظامی کشورمان در مقایسه با پلیس در دیگر کشورها است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تلاش شبانه روزی پلیس جمهوری اسلامی ایران قابل تقدیر است، گفت: نیروهای خدوم این مجموعه تلاش گر خلاصه در جهت برقراری نظم و امنیت در نظام اسلامی تلاش می کنند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که مجموعه پلیس همواره ولایت مداری خود را در عرصه های مختلف به اثبات رساند، افزود: پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی برای دیگر کشورهای دنیا است.

 

امام جمعه گرگان، امنیت را عامل اقتدار در هر کشوری دانست و با بیان این که خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ضریب امنیتی به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز در دنیا مطرح است، تصریح کرد: سه دهه تلاش استکبار جهانی برای تضعیف امنیت در کشورمان لا تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی خنثی شد.

 

وی با بیان این که پلیس جمهوری اسلامی مظهور اقتدار در عرصه جهانی است، گفت: نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت بدانیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود خطاب به حاضران تصریح کرد: حفظ آبروی افراد مراجعه کننده به شما هم باید مورد توجه شما قرار بگیرد چرا که آبروی مردم از جهاتی از اموال انسان بالاتر است و اگر کسی بی جهت آبروی مسلمانی را بریزد همانند این است که خونی را به زمین ریخته است.

 

امام جمعه گرگان، خوش رفتاری در برخورد با مراجعان را مهم برشمرد و یاد آور شد: در اجرای قانون قاطع باشید و در احقاق حق ملاحضه ای نکنید اما اگر رفتار در کارهایتان همراه با خوش رفتاری و اخلاق نیک باشد محبوب مردم خواهید شد و از سویی مورد لطف و رحمت الهی قرار خواهید گرفت؛ از این رو با یک عمل خداپسندانه موجبات برکت در زندگی خود را فراهم می کنید.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، نظم، انظباط و نظافت ظاهری و محیط کاری را الگویی برای دیگران یاد کرد و افزود: شما که در مناطق مختلف استان به مردم خدمت می کنید نماینده نظام هستید و خدمت صادقانه شما سبب ترویج دین و فرهنگ اسلامی خواهد بود./950/پ202/س
 

ارسال نظرات