۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۹۷۹۹
25 آذرماه؛

کارگاه تخصصی مشاوره ویژه طلاب حوزه علمیه آبادان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان از برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره ویژه طلاب متأهل حوزه علمیه این شهرستان خبرداد.
کارگاه تخصصي مشاوره

حجت الاسلام عبدالله باوی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره ویژه طلاب این حوزه اظهار داشت: کارگاه مشاوره ویژه طلاب متأهل 25 آذر ماه در این حوزه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام فرجی، پژوهشگر و مشاوره که از استان قم به آبادان سفر خواهد کرد این کلاس را برعهده خواهد گرفت.

حجت الاسلام باوی همچنین در ادامه ابراز داشت: طلاب مجرد با دعوت خانواده خود می توانند در این کارگاه شرکت و از مطالب مورد بحث بهره مند شوند.

استاد حوزه علمیه به برگزاری دوره آموزش مشاوره ویژه طلاب حوزه علمیه آبادان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته با برگزاری دوره تخصصی آموزش مشاوره که شرکت کنندگان بیش از 40 طلبه بوده و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به اعزام مبلغ از سوی این حوزه خاطرنشان کرد: تاکنون این حوزه با اعزام بیش از 30 مبلغ به مناطق محروم و حاشیه که مهم ترین سرفصل های مبلغان در این مناطق تبیین مسائل مربوط به احکام و قیام امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام باوی بیان داشت: از سوی حوزه علمیه قم تعداد 30 مبلغ به مناطق محروم و حاشیه آبادان در ماه محرم الحرام اعزام شد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات