۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۴۹۸۰۵

انتصاب‌های جدید در حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ به دنبال تغییر مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، برخی از معاونت‌های این مرکز نیز با جابه‌جایی‌هایی رو به رو بوده است.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، انتخاب حجت الاسلام انتظاری امام جمعه جلفا به عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی که به دنبال پایان حکم مأموریت حجت الاسلام محمود لطیفی صورت گرفت، این بار شاهد تغییر و تحول در برخی از معاونت‌های این مرکز هستیم.

 

بنابر این گزارش، حجت الاسلام علی محمدزاده که هم اکنون امامت جمعه شبستر را بر عهده دارد، به عنوان معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی معرفی شده است.

 

همچنین حجت الاسلام ناصری، امام جمعه شهر خسروشاه، معاونت تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی را بر عهده گرفته است.

 

پیش از این نیز حجت الاسلام همزبان، مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به جای حجت الاسلام خدیوی به عنوان مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز انتخاب و معرفی شده بود.

 

بنابر این گزارش، با آغاز سال تحصیلی نیز حجت الاسلام وثوقی یکی از استادان پیشکسوت و باسابقه حوزه علمیه تبریز جایگزین حجت الاسلام سیدی ثانی در مدیریت حوزه علمیه طالبیه شده بود که همزمان حجت الاسلام سیدی ثانی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز انتخاب شد.

 

گفتنی است، تاکنون هیچ‌گونه مراسم رسمی جهت تودیع و معارفه مسؤولان و معاونان حوزوی استان برگزار نشده که قرار است در هفته‌های آینده برنامه‌ای به همین منظور اجرا شود./935/پ202/س

ارسال نظرات