۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۹۸۳۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حفظ روحیه دینمداری جامعه در گرو حراست از نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر این که نگهداری از نظام اسلامی ضامن دین مداری و حفظ کشور است، ابراز داشت: اگر خداباوری و اطاعت از رهنمودهای ایشان را در همه زوایای مدیریتی کشور دخالت دهیم سبب خارج شدن جامعه از خطاها و اشتباه می شود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست شورای ادارای چهارمحال و بختیاری، دولت جمهوری اسلامی ایران را با دولت های دیگر غیر قابل قیاس خواند و گفت: برتری دولت جمهوری اسلامی نسبت به دول دیگر مسؤولیت همه ما و دولتمردان را در برابر مردم و نظام سنگین کرده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این نظام اسلامی ایران نظامی ویژه و استثنایی است، اظهار داشت: ما باید خودمان را با شرایط ویژه و حساس نظام هماهنگ کنیم و با همدلی بیشتر به سوی اهداف و آرمان‌های خود حرکت کنیم.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری سرانجام رساندن حرکتی در شرایط سخت هنر و کارآمدی دانست و گفت: هنرمندی در این است که با توجه به شرایط کنونی و ظرفیت‌های موجود به وعده‌های خود عمل کنیم و سنگینی رسالتی که بر دوش داریم را احساس کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ابراز داشت: عامل اصلی بقاء نظام و دولت اسلامی، حفظ و نگهداری نظام است که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری « اسلامی بودن نظام عامل بقاء خود و دولت است».

وی با تأکید بر این که نگهداری از نظام اسلامی ضامن دین مداری و حفظ کشور است، ابراز داشت: در صدر نظام اسلامی ایران ولی و رهبری از اولیای خداوند متعال وجود دارد که اگر خداباوری و اطاعت از رهنمودهای ایشان را در همه زوایای مدیریتی کشور دخالت دهیم سبب خارج شدن جامعه از خطاها و اشتباه می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: سرسپردگی و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در بین مسؤولان استان از انتظارات مهم من است و با همه وجود خود در تلاش هستم بتوانم از این شخصیت بزرگ و جامع الگو برداری کنم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر نظارت دقیق و منظم بر مجموعه های اداری از سوی مدیران خاطرنشان کرد: همه مدیران باید بر زیرمجموعه خود نظارت کامل و جامع داشته باشند و پاسخگویی دقیق و شایسته به مردم را در اولویت‌کاری خود قرار دهند و تا جایی که برایشان مقدور است بر دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان‌ها نیز نظارت و کنترل داشته باشند./9461/پ203/س

ارسال نظرات