۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۴۹۸۳۸

جنبش حماس یورش رژیم اسرائیل به اماکن مذهبی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس ضمن محکوم کردن یورش رژیم اسرائیل به اماکن مذهبی و مقدس گفت: حمله صهیونیست به اماکن مقدس تجاوزی آشکار به آموزهای دینی است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المرکز الفلسطینی للاعلام، جنبش حماس یورش شهرک نشینان صهیونیستی به کلیسای المصلبه وابسته به مسحیان ارتودکسی در شهر قدس اشغالی و نوشتن شعارهای اهانت آمیز را طی صدور بیانیه‎ی محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: حمله به مکان های عبادی و مذهبی چه اسلام و یا مسیحی جنایتی صهیونیستی و تجاوزی آشکار به آموزها و دستورات الهی است.

 

جنبش حماس تاکید کرد: سیاسیت و رویکرد رژیم منهوص صهیونیستی مبنی بر تبعیض دینی و ضد آزادی عبادی و دینی که تمامی ادیان الهی بر آن تاکید دارند نمی تواند باعث نابودی هویت فلسطینی و عدم حضور مسلمانان در شهر بیت المقدس شود.

 

جنبش حماس تمامی در این بیانیه افزود: تمامی مسؤولیت های این جنایت بزرگ تعرض به اماکن مذهبی و مقدس را بر عهده رژیم غاصب صهیونیستی می داند و از تمامی سازمان های حقوق بشری و جهانی می خواهیم که این اعمال رژیم اسرائیل را محکوم کنند و مانع از هتک حرمت آنان به مکان های مقدس در شهر قدس اشغالی شوند.

 

گفتنی است که این چندمین بار است که رژیم صهیونیستی برای اختلاف افکنی میان مسلمانان و مسیحیان دست به تعرض به مکان های مقدس می زنند./994/ب903/ک

ارسال نظرات