۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۹۸۶۱
همزمان با هفته پژوهش؛

نشست تخصصی پژوهشی در حوزه علمیه امام حسن عسکری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری آمل با بیان این که گردهمایی هفته پژوهش در این حوزه علمیه برگزار می شود، گفت: این همایش در روز شنبه و از ساعت ده صبح در سالن اجتماعات این حوزه علمیه برگزار خواهد شد.
پژوهش

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که گردهمایی هفته پژوهش در این حوزه علمیه برگزار می شود، گفت: این همایش در روز شنبه و از ساعت ده صبح در سالن اجتماعات این حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که در این همایش چهره های حوزوی و دانشگاهی استان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: مدیر حوزه های علمیه استان مازندران، رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران و مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

 

حجت الاسلام براری با بیان این که مقوله پژوهش در حوزه های علمیه یک ضرورت مهم است که همگان باید در این راستا اهتمام داشته باشند، گفت: توجه به مسأله پژوهش موجب تحول در حوزه های علمیه خواهد شد که می تواند تاثیر ارزنده ای داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که پژوهش محوری یکی از ارکان اصلی علم آموزی در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه رونق و گسترش یافته است و باید در راستای رسیدن به نقطه ای که شایسته است تلاش ارزنده ای صورت گیرد.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که توجه به مقوله پژوهش موجب پاسخ گویی درست به مسائل در ابعاد گوناگون خواهد شد، گفت: پژوهش محوری از سوی حوزه های علمیه نه تنها می تواند پاسخ گوی نیازهای حوزه باشد بلکه می تواند آسیب های موجود در جامعه را شناخته و برای آن برنامه های اصولی ارائه کند./950/ت302/ب

ارسال نظرات