۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۹۸۸۵
امام جمعه رباط کریم:

وحدت حوزه و دانشگاه برای کشور امر مهمی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رباط کریم به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: بسیت و هفتم آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه است که برای کشور امر مهمی است و طلاب علوم دینی و دانشجویان در راه مبارزه با دشمن نباید از تلاش‌های خود کوتاهی کنند.
امام جمعه رباط کريم

حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به شکر نعمت‌های الهی از سوی بندگان اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که از نعمت‌های الهی بسیاری برخوردار هستند اما شکر منعم را به جای نمی‌آورند قطعاً مورد عذاب الهی واقع خواهند شد.

وی افزود: قارون که از مال و مکنت بسیاری برخوردار بود هیچ‌گاه شکر باری تعالی را به جای نیاورد تا این‌که غضب خدای متعال شامل حال او شد و کاخ و ثروت او به یکباره ناپدید شد.

امام جمعه رباط کریم ابراز داشت: مردم نباید به حال کسانی که اموال خود را از راه‌های حرام بدست آورده‌اند افسوس بخورند به سبب این که آن‌ها با جمع آوری مال از طریق حرام، جهنمی از آتش را برای خود فراهم کرده‌اند.

وی در ادامه به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: بسیت و هفتم آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه است که برای کشور امر مهمی است و طلاب علوم دینی و دانشجویان در راه مبارزه با دشمن نباید از تلاش‌های خود کوتاهی کنند.

حجت الاسلام محمدی نژاد اشاره کرد: امام خمینی(ره) درباره این وحدت عظیم می‌فرمایند: اساس توطئه جدایی حوزه و دانشگاه نابودی اسلام و غارت کشور است، با نگاهی کوتاه در این کلام مبارک خواهیم دید که دشمنان اسلام در پی جداسازی دو قشر عظیم جامعه هستند.

وی افزود: سی و چهار سال است که آمریکا با ما می‌جنگد و سعی می‌کند تا جای پایی در کشور برای ورود خود بسازد اما این را بداند ما نخواهیم گذاشت که به کشور ما وارد شوند.

امام جمعه رباط کریم بیان داشت: در زمان شاه ملعون دشمنان اسلام علاوه بر چپاول منابع زیرزمینی و انسانی کشور، ما را هم تحقیر می‌کردند و اجازه هیچ کاری را به ما نمی‌دادند.

وی به تشکیل سقیفه ضدعربی از سوی کشورهای غربی و اروپایی و همچنین اسراییل اشاره و تأکید کرد: هدف‌های اصلی این مجموعه از تشکیل این سقیفه، از بین بردن مقاومت مردم که با اسلام خواهی صورت گرفته است می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی نژاد ابراز داشت: مسلمانان یکپارچه و واحد در برابر دشمنان اسلام بایستند و الفاظی هم چون «ما با فلسطین کاری نداریم» را به کار نبرند.

وی در پایان تصریح کرد: ما باید مظلومیت‌های امام حسین(ع) و اهل بیتش را سرلوحه کار خود قرار دهیم به سبب این‌که آن‌ها سختی‌ها و مصیبت‌های بسیاری را متحمل شده‌اند./957/پ202/ص

ارسال نظرات