۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۵۰۰۷۹
29 آذرماه؛

گردهمایی طلاب، اساتید و علمای تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب، اساتید، فضلا، روحانیان و علمای حوزه های علمیه تبریز به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.
گردهمايي طلاب، اساتيد و علماي تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گردهمایی طلاب، اساتید، فضلا، روحانیان و علمای حوزه های علمیه تبریز به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حسن رحیم‌پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در حوزه علمیه تبریز برگزار خواهد شد.

 

این همایش از ساعت 10 صبح چهارشنبه 29 آذر در تالار اجتماعات علامه امینی مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی با حضور رحیم‌پورازغدی با موضوع « حوزه و نظام اسلامی؛ گسست یا پیوست؟ » برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، این همایش که به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی، مدیران مدارس علمیه تبریز و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار می شود، با حضور صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهی نیز همراه خواهد بود.

 

همچنین همایش اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با حضور رحیم‌پورازغدی از ساعت 12:30 تا 14 همان روز در تالار وحدت دانشگاه تبریز با عنوان « زندگی نه شرقی نه غربی » برگزار می شود، که نشست ویژه اساتید از ساعت 15 با موضوع « هندسه جهان و پیچ تاریخی آن » برگزار می شود.

 

این همایش ها نیز به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز و بسیج دانشجویی این مرکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، همایش وحدت حوزه و دانشگاه امسال نیز با حضور طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به صورت مشترک در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار خواهد شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات