۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۵۰۰۸۹

تأکید امام جمعه شهرکرد بر محرومیت زدایی روستاهای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری این استان را محروم در سطح کشور دانست و گفت: مشکلات بسیاری در روستای آورگان بلداجی مشاهده می‌شود و این مشکلات تنها ویژه این منطقه نیست بلکه بخش‌های بسیاری از استان دارای نارسایی‌های فراوانی است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در آیین کلنگ زنی حسینیه قمر بنی هاشم(ع) روستای آورگان از توابع بخش بلداجی شهرستان بروجن با بیان این که وجود مردمانی با انگیزه و بلند همت در یک منطقه سبب آبادانی و سرافرازی می‌شود، ابراز داشت: در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری مردمانی بلند همت و آرمان گرا زندگی می کنند که این خصلت پاک آنها سبب آباد شدن هرچه سریع‌تر روستاهای استان می‌شود.

وی استان چهارمحال و بختیاری را استانی محروم در کشور برشمرد و گفت: مشکلات بسیاری در روستای آورگان بلداجی مشاهده می شود و این مشکلات تنها مختص این منطقه نیست بلکه بخش های بسیاری از استان دارای نارسایی های فراوانی است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تأکید کرد: به دفعات از مسؤولان کشوری و استانی درخواست کرده ایم که با برنامه ریزی دقیق و مناسب تا چند سال آینده چهره محرومیت را از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری برطرف کنیم و شاهد درخشندگی و سرسبزی این استان در کشور باشیم.

امام جمعه شهرکرد فعالیت های عمرانی و آبادانی پس از انقلاب را بسیار چشمگیر دانست و گفت: حکومت ستم‌شاهی بقای حکومت خود را در محروم ماندن روستاها و بخش های استان ها می دید تا از این راه مطالبه گری، عزت و سرافرازی مردمان را از این مناطق بگیرند؛ اما با پیروزی انقلاب فعالیت های عمرانی تا حدودی چهره محرومیت را از چهره روستاها زدوده است.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که همواره سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عدالت گستر و عدالت محور بوده است، اظهار داشت: حاکم ساختن عدالت در روستاها و مناطق محروم چهارمحال و بختیاری انتظار به حق مردم استان است که باید هرچه سریع تر طرح آبادانی روستاها در استان عملیاتی شود./9461/پ202/س

ارسال نظرات